چاقوی دست‌ساز استاد جمال، تولیدی در زنجان 5 (65)

‌هنر چاقوسازی زنجان، شهرتی جهانی دارد و چاقوهای زنجان به واسطه کیفیت و ظرافت بی نظیرشان، همواره مورد توجه علاقمندان بوده اند. اگر به دنبال یک چاقوی زنجان اصل، باکیفیت و در عین حال زیبا هستید، ما به شما چاقوی سفارشی درجه یک استاد جمال را پیشنهاد می دهیم.

ویژگی های این چاقو:

  • ساخت سفارشی و درجه یک: این چاقو توسط استاد جمال، یکی از چاقوسازان زبده و نام آشنا در زنجان، به صورت سفارشی و با نهایت ظرافت و دقت ساخته شده است.
  • جنس تیغه: تیغه این چاقو از جنس فولاد فنر سفارشی براق است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و به دلیل تیزی فوق العاده، برش بسیار عالی دارد.
  • جنس دسته: جنس دسته این چاقو از شاخ گوزن اصل است که زیبایی و اصالت خاصی به آن بخشیده است.
  • طول کلی: طول کلی این چاقو 20 سانتی متر است که برای استفاده های مختلف، اندازه ای مناسب محسوب می شود.

چرا این چاقو را انتخاب کنید؟

  • کیفیت بی نظیر: این چاقو با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط یکی از ماهرترین چاقوسازان زنجان ساخته شده است و از کیفیت بی نظیری برخوردار است.
  • ظرافت و زیبایی: این چاقو علاوه بر کیفیت بالا، از ظرافت و زیبایی منحصر به فردی نیز برخوردار است و می تواند به عنوان یک کالای کلکسیونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • قیمت مناسب: با توجه به کیفیت و اصالت این چاقو، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

اگر به دنبال یک چاقوی زنجان اصل، باکیفیت، زیبا و در عین حال مقرون به صرفه هستید، چاقوی سفارشی درجه یک استاد جمال را از دست ندهید.

 

برای دیدن تنوع بی نظیر چاقوهای زنجان، به همراه قیمت و مشخصات، به صفحه چاقو زنجان مراجعه کنید.

در این صفحه انواع چاقوهای زنجان را در طرح ها، اندازه ها و کاربردهای مختلف مشاهده خواهید کرد.

نوشته چاقوی دست‌ساز استاد جمال، تولیدی در زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (65)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/jamal-locking-knife/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)