چاقو سلاخی حیدری تولیدی زنجان 4 (15)

ویژگی های چاقو سلاخی حیدری زنجان

  • تولید زنجان: زنجان به عنوان قطب تولید چاقو در ایران شناخته می‌شود و چاقوهای حیدری از دیرباز به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا مشهور بوده‌اند.
  • جنس تیغه: تیغه این چاقو از فولاد آب دیده ساخته شده است که استحکام و تیزی فوق‌العاده‌ای را به آن می‌بخشد. فولاد آب دیده در برابر زنگ زدگی و خم شدن نیز مقاوم است.
  • جنس دسته: دسته چاقو سلاخی حیدری از چوب سخت ساخته شده است که در برابر رطوبت و لغزش مقاوم بوده و کار با آن آسان و لذت‌بخش است.
  • طول کلی: طول کلی این چاقو 31 سانتی‌متر است که برای مصارف مختلف مناسب می‌باشد.
  • موارد استفاده: چاقو سلاخی حیدری برای برش گوشت، ذبح حیوانات، ساطوری کردن و سایر مصارف قصابی و آشپزخانه مناسب است.
  • قیمت مناسب: با وجود کیفیت بالا، چاقو سلاخی حیدری با قیمتی مناسب عرضه می‌شود تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

مزایای استفاده از چاقو سلاخی حیدری:

تیغه تیز این چاقو برش گوشت و سایر مواد را آسان می‌کند. تیغه و دسته این چاقو از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و عمر طولانی دارند.

طراحی ارگونومیک دسته این چاقو، کار با آن را آسان و لذت‌بخش کرده است. با وجود کیفیت بالا، این چاقو با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

برای مشاهده تنوع بیشتر چاقوهای زنجان، از جمله چاقوهای سلاخی با طرح‌ها و اندازه‌های مختلف، به صفحه “چاقو زنجان” در وب سایت مراجعه کنید.

در این صفحه می‌توانید با انواع چاقوهای زنجان آشنا شده و با توجه به نیاز خود، بهترین چاقو را انتخاب کنید.

نوشته چاقو سلاخی حیدری تولیدی زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>4 (15)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/heydari-zanjan-slaughter-knife/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)