چاقو ضامن دار سفارشی زنجان از استاد ناصر 3.5 (58)

زنجان به عنوان پایتخت چاقوسازی ایران شناخته می شود و چاقوهای زنجان به دلیل کیفیت و ظرافت ساخت، شهرت جهانی دارند.

استاد ناصر وفا از مشهورترین چاقوسازان زنجان است که چاقوهای او به دلیل کیفیت و زیبایی منحصر به فرد، در بین علاقمندان به چاقو بسیار محبوب هستند.

جنس دسته چاقوی مورد نظر از شاخ گاو میش، یک ماده طبیعی بسیار زیبا و مقاوم است تولید شده، که به دسته چاقو ظاهری منحصر به فرد و چشم نواز می بخشد.

فولاد H1 فلزی است ضد زنگ با کیفیت بالا، که به دلیل استحکام، سختی و مقاومت در برابر خوردگی، برای ساخت تیغه چاقو بسیار مناسب است.و در ساخت این چاقو مورد استفاده قرار گرفته.

کاربردهای این چاقوی جیبی:

  • مصارف روزمره: این چاقو برای مصارف روزمره مانند بریدن و… بسیار مناسب است.
  • مسافرت و کمپینگ: این چاقو به دلیل اندازه مناسب و تیغه تیز، برای مسافرت و کمپینگ بسیار کاربردی است.
  • هدیه: این چاقو می تواند یه هدیه نفیس و ارزشمند برای دوستان و عزیزانتان باشد.

قیمت این چاقوی جیبی با توجه به کیفیت و ویژگی های منحصر به فرد آن، بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت دقیق این چاقو می توانید با ما تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده ی انواع چاقوهای زنجان و ضامن دار با کیفیت و قیمت مناسب، به صفحه ی مورد نظر مراجعه کنید.و عکس انواع چاقو زنجان را به همراه اطلاعات ملاحضه فرمایید.

نوشته چاقو ضامن دار سفارشی زنجان از استاد ناصر<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>3.5 (58)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/master-nasser-customized-knife/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)