چاقو ضامن دار کریمی اصل زنجان 3.1 (39)

چاقوی ضامن دار یکی از محبوب‌ترین انواع چاقوها است و کاربردهای متنوعی دارد. چاقو ضامن دار کریمی برای افرادی که به دنبال چاقویی ایمن، کاربردی و قابل حمل هستند، گزینهٔ مناسبی است.

برای استفاده از چاقوی ضامن دار، ابتدا باید ضامن آن را آزاد کنید. برای این کار، معمولاً باید یک دکمه یا اهرمی را فشار دهید یا بچرخانید. پس از آزاد کردن ضامن، می‌توانید تیغهٔ چاقو را به بیرون بکشید.

برای بستن چاقوی ضامن دار، ابتدا باید تیغهٔ آن را به داخل دستهٔ چاقو فشار دهید. پس از آن، باید ضامن چاقو را ببندید

مشخصات فنی چاقو ضامن دار زنجان از استاد کریمی

  • طول کلی 16.5 سانتی متر
  • طول دسته 8.5 سانتی متر از جنس فیبر
  • طول تیغه 8 سانتی متی ار جنس استیل
  • باربند و نگهدارنده از جنس برنجی

چاقوی ضامن دار یک ابزار مفید و کاربردی است که می‌تواند در کارهای مختلفی کاربرد داشته باشد. با رعایت نکات ایمنی، می‌توانید از این چاقو به‌طور ایمن و موثر استفاده کنید.

برای دیدن تنوع محصولات “چاقو زنجان” و انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود، به صفحه اختصاصی این دسته مراجعه کنید. در آنجا توضیحات جامع و تصاویر با کیفیت، وجود دارد که راهنمایی مناسبی برای خرید خواهد بود.

نوشته چاقو ضامن دار کریمی اصل زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>3.1 (39)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/karimi-locking-knife/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)