ساطور قصابی استاد حیدری 4.9 (49)

به دنبال ساطوری کارآمد و با دوام برای آشپزخانه حرفه‌ای خود هستید؟ ساطور سنگین قصابی استاد حیدری، تولید شده در زنجان، انتخاب ایده‌آل شما خواهد بود. با تیغه‌ای تیز و ضد زنگ، این ساطور نه تنها کارایی بالایی دارد، بلکه طراحی زیبا و کاربردی آن نیز توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند.

ویژگی‌های برجسته ساطور حیدری

  • تیغه فولاد فنر با ضخامت 6 تا 7 میلی‌متر: این تیغه فوق‌العاده برای خرد کردن استخوان و قلم طراحی شده است، و دوام و مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی دارد.
  • دسته چوب جنگل: دسته‌ای محکم و راحت که کنترل بی‌نظیری در هنگام برش ارائه می‌دهد.
  • رنگ ثابت و طراحی چشم‌نواز: ساطور استاد حیدری با طراحی منحصربه‌فرد خود نه تنها در کارایی برتر است، بلکه در زیبایی نیز پیشتاز است.

این ساطور سنگین قصابی، انتخابی ممتاز برای هر آشپزخانه حرفه‌ای و قصابی است. ترکیبی از قدرت، دوام و زیبایی که در هر برش خود را نشان می‌دهد. با این ساطور تجربه‌ای متفاوت در برش و آماده‌سازی گوشت داشته باشید.
در فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان، مجموعه‌ای کامل از چاقوهای اصل زنجان در مدل‌های مدرن و حرفه‌ای، همه در دسترس شما هستند.

نوشته ساطور قصابی استاد حیدری<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.9 (49)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/heavy-knife-satur-heydari/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)