چاقو دنده ای استاد معرفت 4.6 (58)

به دنبال خرید چاقو با قیمت مناسب و کیفیت برتر هستید؟ چاقوی دنده‌ای استاد معرفت، گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست. با تیغه‌ای ساخته شده از فولاد فنر CK35، این چاقو برای استفاده‌های متنوع از آشپزخانه گرفته تا شکار و بقا مناسب است. فولاد CK35 با سختی و مقاومت بالا، تضمین‌کننده دوام و تیزی طولانی‌مدت است.

دسته‌ی چاقو از فیبر نسوز با تحمل دمای تا 120 درجه سانتی‌گراد ساخته شده و در برابر فشار و کشش مقاوم است. این ویژگی‌ها به همراه طراحی دنده‌ای، اطمینان از انعطاف‌پذیری و کارایی بالا را در شرایط مختلف فراهم می‌آورد.

قیمت مناسب این چاقو، به همراه کیفیت ساخت بالا و عملکرد قابل اعتماد، آن را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به چاقوهای باکیفیت تبدیل می‌کند. در صورت تمایل به دیدن محصولات بیشتر، می‌توانید به صفحه انواع چاقو زنجان مراجعه کنید و از تنوع بی‌نظیر محصولات ما لذت ببرید.

نوشته چاقو دنده ای استاد معرفت<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.6 (58)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/ribbed-knife-of-master-marafet/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)