ساطور مدل صربستانی در زنجان 2.5 (29)

ساطور صربستانی زنجان، با القابی چون چاقوی صربستانی شناخته شده، یک انتخاب ایده آل برای آشپزی در طبیعت است. این محصول دارای تیغه‌ای فوق‌العاده تیز و مقاوم است که برای برش دقیق انواع مرغ، گوشت، ماهی و سبزیجات طراحی شده، بدون آنکه برای ضربه زدن به کار رود.

ترکیب متریال قدرتمند در تیغه و دسته، علاوه بر افزایش طول عمر، احساس راحتی و کنترل بیشتری به کاربر می‌دهد. با وزنی متمرکز بر تیغه، این ساطور برای استفاده طولانی مدت و خستگی کمتر دست طراحی شده است.

برای مشاهده و انتخاب از میان انواع چاقوهای با کیفیت زنجانی، از جمله ساطور صربستانی مخصوص برش، به دسته بندی “چاقو زنجان” مراجعه نمایید.

نوشته ساطور مدل صربستانی در زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>2.5 (29)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/serbian-model-knife/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)