بستنی خوری مسی زنجان سه پایه 4.9 (22)

بستنی خوری مسی زنجان یکی از قطعات زیبا و کاربردی برای سفره‌های پذیرایی است. این قطعه با طراحی زیبا و دقیق، بافت مسی اصیل و ارزشمند و کیفیت ساخت بالا، توانسته است قلب بسیاری از علاقه‌مندان به سنت و فرهنگ محلی را به خود جلب کند.

بستنی خوری ، با قابلیت مقاومت در برابر حرارت و سرما، بهترین گزینه برای سرو بستنی در تابستان و یا دسرهای خانگی در زمستان است.

سه پایه های این بستنی خوری از جنس برنج با کیفیت بالا ساخته شده و به طور دقیق و با دقت بالا تعبیه شده‌اند تا بستنی خوری به ثبات و استحکام کافی برای سرو دسر و بستنی‌های خود شما برای مهمانانتان باشد.

از طریق سوغات زنجان، شما می توانید این محصول با طرح های متنوعی را با قیمت مناسب خریداری کنید و با استفاده از آن در هر نوع جشن، مراسم و پذیرایی، سفره خود را به شکوه بخشید.

نوشته بستنی خوری مسی زنجان سه پایه<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.9 (22)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/zanjan-copper-ice-cream-container/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)