چراغ گردسوز مسی طرح ناصرالدین شاه در زنجان 4.8 (19)

چراغ گردسوز مسی طرح ناصرالدین شاه یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین محصولات مسی زنجان است که با توجه به طرح منحصر به فردش و جنس ارزشمند مسی که از آن تولید می‌شود، مورد توجه بسیاری از مشتریان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. طرح ناصرالدین شاه که الهام گرفته از دوران صفوی و دوره ایلخانی است، به طور واضح نشان دهنده قدرت و شکوه تاریخی ایران است.

قیمت چراغ مسی طرح ناصرالدین شاه بسته به اندازه، جنس و کیفیت مصرف شده در ساخت آن متفاوت است. با این حال، باید توجه داشت که این محصول با توجه به زیبایی و ارزش تاریخی آن، معمولاً در محدوده قیمتی مناسبی عرضه شده است. با توجه به مزایای فراوان چراغ گردسوز مسی، قیمت آن نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار منطقی به نظر می‌رسد.

 

چراغ گردسوز مسی کوچک 

ابعاد و مشخصات فنی این محصل به این صورت است:

  • وزن : 120 گرم
  • ارتفاع : 28 سانتی متر
  • عرض : 7.5 سانتی متر

این چراغ گردسوز مسی با طرح ناصرالدین شاه دارای سایز بندی متنوعی می‌باشد که به وسعت و نوع محل مورد استفاده شما بستگی دارد. با توجه به این مسئله، ما انواع مختلفی از این چراغ گردسوز با سایز‌های متفاوت ارائه می‌دهیم تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

این چراغ ، علاوه بر سایز بندی های مختلف، دارای رنگ بندی قرمز و طلایی آنتیک می باشد که به زیبایی و شکوه بیشتری به آن افزوده است. رنگ آنتیک باعث می شود این چراغ گردسوز یک لمس باستانی و شیک به دکوراسیون منزل شما بدهد. همچنین مسی بودن آن نیز باعث استحکام و دوام بیشتر این محصول می‌شود.

 

نوشته چراغ گردسوز مسی طرح ناصرالدین شاه در زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (19)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/round-copper-lamp-design-naseruddin-shah/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)