سرویس پاسماوری مسی (جا ادویه ای مسی) ساخت زنجان 4.8 (18)

سرویس پاسماوری مسی جزء کالاهای ضروری و پرکاربرد در هر آشپزخانه ای است. پاسماوری مسی از ظروف مسی چکشی زنجان می باشد. از پاسماوری می توان به عنوان کادو و هدیه در مناسبت ها استفاده کرد.

خرید برای جهیزیه عروس , استفاده دکوراسیون آشپزخانه ها و خرید برای سیسمونی نوزاد از دیگر جاهایی است که پاسماوری و جا ادویه ای مسی مدل لبچین کاربرد دارد. در اشپز خانه از پاسماروی با استند فلزی برای ریختن انواع ادویه جات مورد استفاده قرارمی گیرد.

از پاسماوری مسی به عنوان جا ادویه مسی نیز یاد می شود. که برای نگهداری انواع ادویه جات استفاده می شود .

پا سماوری مسی زنجان با استفاده از یک پوشش بی رنگی که روی ظرف کشیده شده، آنتی اکسید شده است. یعنی با هر بار استفاده، رنگ پاسماوری مسی به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و همیشه رنگ مسی آن ثابت و براق می ماند. با استفاده از فناوری نانو، دیگر رد هیچ لکی روی پاسماوری مسی نمی ماند.

جاادویه ای مسی چکشی سایز بزرگ :

ارتفاع : 14 سانتی متر

قطر دهانه : 10 سانتی متر

جاادویه ای مسی چکشی سایز کوچک :

ارتفاع : 12 سانتی متر

قطر دهانه : 8 سانتی متر

 

قیمت و مشخصات سرویس پاسماوری مسی جدید زنجان

1 عدد استند فلزی دسته دار و پایه دار، 3عدد پاسماوری درسایزهای بزرگ، 4 عدد جا ادویه در سایز کوچک

  • دسته: ندارد
  • درب: دارد

رنگ قسمت بیرونی: قرمز و سفید (کروم کاری شده)

این محصول مسی معرفی شده در فروشگاه سوغات زنجان از کیفیت و جنس ساختاری بسیار بالایی برخوردار می باشد و در انواع طراحی های گوناگون به خوبی می توان آنها را مشاهده کرد.

افراد متقاضی برای خرید پاسماوری مسی جدید با قیمت ارزان می توانند به راحتی در فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنند.

پا سماوری مسی مرغوب از ویژگی ها و مشخصات بسیار خاصی برخوردار است که باعث شده بسیاری از مشتریان و خریداران تمایل به خرید آن داشته باشند

در آخر باید اشاره کرد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا، قیمت های بسیار مناسب و منصفانه این ظروف مسی زنجان با استقبال بسیاری از هموطنان روبه رو شده است .

برای خرید عمده پاسماوری و جا ادویه ای مسی با استند فلزی از سایت سوغات زنجان در صورت لزوم با شماره 09194332691 تماس بگیرید .

نوشته سرویس پاسماوری مسی (جا ادویه ای مسی) ساخت زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (18)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/buy-leg-samovar-copper/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)