تابلو معرق مسی طرح مادیان در زنجان 4.6 (17)

تابلو مسی مادیان یکی از زیباترین و مورد توجه ترین محصولات دست‌ساز هنرمندان مس‌کار می‌باشد. با استفاده از تکنیک‌های متنوع معرق کاری، این تابلو با نقوش و طرح‌های متنوعی آرایش داده شده است. ویژگی‌های خاصی همچون ظرافت و دقت در برش و اجرای نقش‌ها، صداقت و استحکام در مصالح استفاده شده در تولید، زیبایی و تنوع در طرح‌ها و نقوش، تابلو مسی مادیان را از سایر تابلوهای هنری مسی متمایز می‌کند.

این تابلوها به عنوان یک پارچه هنری، برای تزیین دیوارها و فضاهای داخلی منازل، هتل‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های توریستی استفاده می‌شوند. از آنجایی که این تابلوها به صورت دست‌ساز تولید می‌شوند، هر تابلوی مسی مادیان یکتا و اختصاصی است و با توجه به کیفیت و طرح آن، می‌توانند ارزش خاصی داشته باشند.

قیمت تابلوهای مسی مادیان بستگی به اندازه، کیفیت، طرح و نوع استفاده آنها دارد. اما با توجه به متوسط قیمت‌های بازار، می‌توان گفت که قیمت این تابلوها متناسب با کیفیت و زیبایی آنهاست و از قیمت مناسبی برخوردارند.

نوشته تابلو معرق مسی طرح مادیان در زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.6 (17)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-panel-mare-design/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)