ماهیتابه مسی نیمرو تولید زنجان 4.1 (19)

ماهیتابه مسی نیمرو یکی از محصولات پرفروش و زیبای صنایع دستی زنجان و ظروف مسی است که با استفاده از مهارت و هنر دستان ماهر زنجانی تولید شده است.

این محصول دارای طرح ها و اشکال متنوعی بوده و به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی مس، به عنوان یکی از بهترین وسایل آشپزخانه برای پخت و پز و استفاده در سرو غذاهای گرم و سرد محبوبیت دارد.

بنابراین، ماهیتابه مسی همچنان به عنوان یکی از انتخاب های بسیار محبوب برای خرید و استفاده در منازل و رستوران ها شناخته شده است.

این ماهیتابه مسی دارای دو دسته برنجی تعبیه شده در دو طرف دارد که علاوه بر زیبایی، امر جابجایی آن را نیز راحت تر کرده است.

ترکیب رنگ برنج و مس در این محصول زیبایی و شیکی خاصی به آن بخشیده است. همچنین، جنس مرغوب این ماهیتابه باعث می شود غذای شما به صورت مناسب و بهتری طبخ شود.

 

قیمت و خرید ماهیتابه مسی نیمرو

در سوغات زنجان می‌توانید ماهیتابه مسی نیمرو با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید.قیمت این محصول در سوغات زنجان به دلیل تولید محلی و فرهنگ مسی شهرستان زنجان، بسیار مناسب است.

محصولاتی که در سوغات زنجان عرضه می‌شوند، در قیمت‌های متنوعی قرار دارند و قیمت هر محصول با توجه به کیفیت، ابعاد و جنس آن متفاوت است. اما تلاش ما در سوغات زنجان بر این است که محصولات با کیفیتی را با قیمت مناسب و باورپذیر به مشتریان ارائه دهیم.

بنابراین، قیمت مناسبی برای محصولات ایده آل نیز در سوغات زنجان قابل دسترسی است. در هر صورت، برای اطلاع از قیمت دقیق هر محصول می‌توانید با پرسنل فروشگاه سوغات زنجان تماس 09194332691 بگیرید یا به صورت حضوری از فروشگاه بازدید کنید.

 

نوشته ماهیتابه مسی نیمرو تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>4.1 (19)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-pan-for-eggs/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)