کشکول ملیله کاری سایز متوسط در سوغات زنجان 4.1 (15)

کشکول ملیله کاری آجیل خوری یکی دیگر از تولیدات بسیار زیبا و کاربردی صنایع دستی است. این محصول به صورت دست ساز با استفاده از تکنیک‌های برجسته ملیله کاری تولید می‌شود.

این کشکول با ویژگی‌هایی همچون:

  • بافت ظریف و دقیق
  • استحکام بالا
  • ابکاری تمیز
  • جای جوش منظم
  • طراحی زیبا و متنوع
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت
  • وزن سبک و قابل حمل بودن

یکی از محصولات با کیفیت و مقاوم است. همچنین طرح‌های متنوعی که روی کشکول ملیله کاری قرار می‌گیرد، باعث شده است که این محصول به عنوان یکی از پرطرفدارترین تولیدات ظروف ملیله کاری در بازار محسوب شود.

 

کشکول ملیله کاری شده آجیل خوری

این آجیل خوری ملیله کاری با طراحی زیبا و سایز بندی دقیق، در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ وجود دارد.

سایز وسط این سرویس زیبا و منحصر به فرد، مناسب برای سرو آجیل، شکلات و حتی تزیین دکوراسیون منزل شماست. بنابراین، با داشتن این محصول شگفت انگیز، شما می‌توانید به راحتی از یک لحظه لذت بخش با خانواده و مهمانانتان بهره مند شوید و در عین حال دکوراسیون خانه خود را به صورت زیبا و شیک ترکیب کنید.

همچنین، با کیفیت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب، این آجیل خوری ملیله کاری انتخابی عالی برای هر خانواده و مشتری خواهان کیفیت و زیبایی می‌باشد.

 

قیمت و خرید کشکول ملیله کاری

قیمت ظروف ملیله کاری بر اساس وزن آنها تعیین می شود، اما باید تاکید کرد که کیفیت و رضایت مشتری در استفاده از آنها از اهمیت بالاتری برخوردار است.

با خرید جنس مرغوب از سایت سوغات زنجان، به راحتی می توانید نیازهای خود را در زمان استفاده از این ظروف برطرف کنید. به علاوه، ظروف ملیله کاری با طرح های زیبا و جذاب، می توانند دکوراسیون منزل شما را تزیین کنند و برای سرو آجیل، خشکبار، شیرینی و دسر، بسیار مناسب هستند.

قیمت هر ظرف ملیله کاری به وزن آن و به تفکیک سایزهای مختلف متفاوت است، اما با توجه به کیفیت و استحکام ظروف، هزینه خرید آنها نسبت به دوام و پایداری آنها به صرفه خواهد بود.

 

نوشته کشکول ملیله کاری سایز متوسط در سوغات زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>4.1 (15)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/kashkul-tapestry-nut-eating/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)