ست پاسماوری مسی دو طبقه زنجان 4 (18)

ست پاسماوری مسی یکی از محصولات شیک و لاکچری در زمره ی ظروف مسی آشپزخانه است. این ست شامل شش پاسماوری با ظاهری مسی و زیبا بوده که باعث تغییر شکل کامل دکوراسیون آشپزخانه شما خواهد شد.

پاسماوری‌های مسی باعث نگهداری درست مواد غذایی (ادویه ها) خواهند شد. با استفاده از این پاسماوری ، ظاهری شیک و لوکس برای آشپزخانه خود خلق کنید و لذت بردن از مهمانی‌ها و پذیرایی‌های خود را به یک سطح بالاتر برسانید.

این پاسماوری با استند دو طبقه، برای شما کاربردی‌تر خواهد بود. استند دو طبقه این ست، به شما کمک می‌کند که ظروف در دسترس شما قرار گیرند و نیاز به جستجوی آن‌ها در میان سایر ظروف نخواهید داشت. با داشتن استند دو طبقه، محیط آشپزخانه شما تمیزتر و سازمان‌دهی شده‌تر خواهد بود.

با قرار دادن پاسماوری‌های مسی بر روی استند، به راحتی می‌توانید هر ظرف را به راحتی برداشته و بر روی میز یا سطح کاری خود قرار دهید.

این استند با دقت بالا و با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و قابلیت استفاده در طولانی مدت را داراست.

 

خرید ست پاسماوری مسی دوطبقه شش تایی

مشخصات فنی این محصول در سوغات زنجان :

  • ارتفاع کلی : 27 سانتی متر
  • وزن کلی : 1.180 کیلو گرم
  • عرض با استند : 20 سانتی متر
  • ارتفاع هر پاسماوری : 8 سانتی متر ،قطر دهانه 6 سانتی متر، وزن :125 گرم

این ست پاسماوری شیک و لاکچری شش تایی بسیار عالی برای نگهداری انواع ادویه‌های خشک و ترکیبی مانند زردچوبه، فلفل سیاه، فلفل قرمز، دارچین، زعفران و … است.

با داشتن این پاسماوری ها در آشپزخانه خود، می‌توانید ادویه‌های خود را به راحتی جدا کرده و همواره در دسترس داشته باشید. به علاوه، ظاهر شیک و زیبای این پاسماوری ها به آشپزخانه شما زیبایی و شیکی بیشتری بخشیده و دید زیبایی به ظاهر آشپزخانه شما می‌بخشد.

به این ترتیب، با خرید ست پاسماوری مسی با استند دو طبقه، علاوه بر داشتن محصولی با کیفیت و با دوام، دکوراسیون آشپزخانه خود را به سطح بالاتری رسانیده و از آن لذت ببرید.

نوشته ست پاسماوری مسی دو طبقه زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>4 (18)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-samovar-foot-set/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)