سینی مسی نقره کوب دسته دار تولید زنجان 4 (16)

سینی مسی نقره کوب یکی از محصولات شیک و زیبای دکوراسیون داخلی است که به دلیل ظاهر زیبا و خاص خود مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. این سینی با استفاده از مس با کیفیت بالا تولید شده است و به دلیل طرح های زیبا و منحصر به فردش، می تواند به عنوان یک تزئینی عالی برای منزل و محل کار شما باشد.

نقره کوبی ظروف مسی دارای جذابیت بسیاری هستند و به دلیل ظاهری دلنشین و درخشانشان از دیدن آن‌ها لذت می‌برید. بافت مات و نرم آن‌ها در کنار طرح‌های مختلف، این ظروف را به مورد علاقه بسیاری از مردم تبدیل کرده است.

علاوه بر زیبایی، ظروف نقره کوبی مسی به دلیل داشتن خواص ضد باکتری و آنتی‌فنگیت، برای سلامتی هم مفید هستند. با استفاده از این ظروف می‌توانید غذاهای خود را در سرویس‌دهی‌های رسمی یا حتی در محیط خانگی با استایلی مجلل و لوکس ارائه دهید.

این سینی با محکم و با دوام بودن، می تواند برای مدت طولانی استفاده شود و به عنوان یک پیشنهاد مناسب برای هدیه دادن به عزیزان نیز محسوب می‌شود. همچنین، سینی مسی نقره کوب به دلیل بافت و آبکاری خوب خود، برای نگهداری انواع مختلف محصولاتی مانند شیرینی، کیک، نان و … بسیار مناسب است.

قیمت سینی نقره کوب معمولا بسته به اندازه و طرح آن متفاوت است ولی به دلیل استفاده از مس با کیفیت بالا و ظرافت در آبکاری، معمولا قیمت مناسبی دارند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا خرید محصول می توانید با شماره تلفن 09194332691 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته سینی مسی نقره کوب دسته دار تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>4 (16)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-tray-silver-pounding/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)