آجیل خوری ملیله کاری (ریز بافت) طرح چهار گوش 3.5 (12)

آجیل خوری ملیله کاری طرح چهار گوش یکی از محصولات بسیار زیبا و کاربردی است که به راحتی در دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با بهره‌گیری از فنون بافت ملیله کاری به دقت و ظرافت بالا تولید شده و زیبایی طبیعی مس و آبکاری نقره ترکیب کرده است.

آجیل خوری ملیله کاری دارای کاربردهای متعددی است و در هر محیطی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول علاوه بر این که به عنوان یک ظروف ذخیره سازی برای آجیل، خشکبار و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان یک تزئین‌کننده هم بسیار شیک و زیباست و می‌تواند با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی سفارشی سازی شود.

آجیل خوری ملیله کاری به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و بافت دقیق، بسیار مقاوم و دوام دار است و در عین حال با ابعاد مناسب و جای جوش‌های منظم، برای مصرف کنندگان بسیار راحت و کارآمد است. همچنین آبکاری بسیار تمیز این محصول، مانع از گرفتگی و نفوذ آب و رطوبت به داخل آجیل‌ها می‌شود.

با توجه به زیبایی، کیفیت و کاربرد این محصول، قیمت آجیل خوری ملیله کاری معمولاً در بازار بالاست، اما با توجه به مزیت‌های بیشماری که دارد، این محصول همچنان ارزش خرید و سرمایه‌گذاری را دارد.

 

آجیل خوری ملیله کاری چهار گوش

این محصول آجیل خوری ملیله کاری در طرح چهار گوش طراحی شده است که به آن شکل زیبا و خاصی بخشیده است. این طرح شامل چهار گوش با ضخامت بالاست ، که برای هر سلیقه ای از مشتریان جذاب است.

به دلیل دقت بالای برش و ابکاری، چهار گوش همگی به یکدیگر متصل شده و یک تناسب زیبایی را ایجاد می‌کنند.

شما می‌توانید این محصول را در فروشگاه‌ سوغات زنجان با قیمت مناسب و بصورت عمده تهیه کنید. این فروشگاه‌ با داشتن تنوع بالا در ارائه محصولات ظروف مسی،  از جمله برترین مرکز فروش سوغاتی در شهر زنجان به شمار می‌روند.

 

نوشته آجیل خوری ملیله کاری (ریز بافت) طرح چهار گوش<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star "></i> <span>3.5 (12)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/kari-tapestry-nut-dish-quadrangular/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)