سماور مسی قلم کاری شده 5 لیتری 4.9 (25)

هنوز هم که هنوز است طعم چای را که در طبیعت و در آتش دم می شد به یاد داریم. عطر و طعم چای تهیه شده با این این سماور مسی قلم کاری شده ذغالی کاملاً عطر و طعم چای آتشی را تداعی می کند.

چای در سماور مسی ذغالی طعم منحصر به فرد و مخصوصی دارد، با این سماور ذغالی زیبا می توانید یک چای زغالی خوش رنگ و معطر میل کنید. این سماور 5 لیتری از مس و برنج مرغوب تولید شده است که برای زمان طولانی می تواند از آن استفاده کنید.

سماور مسی قلم کاری شده با ظرفیت 5 لیتری خود یکی از پرفروش ترین، زیباترین، کاربردی ترین،و ویژگی های دیگری که دارد، آن را به بهترین نوع از سماورهای  مسی زغالی تبدیل کرده است.
سماور زغالی گروه تولیدی سوغات زنجان دارای بدنه ای از جنس مس و برنج می باشد، و طراحی زیبای این سماور، چشم همه را به خود جلب کرده که بدنه آن کاملا قلمزنی شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، دسته های توری تعبیه شده روی بدنه، زیبایی آن را دو چندان کرده است.
قابلیت تفکیک و جدا سازی قطعات باعث شستشو و تمیز کاری بهتر سماور و حمل و نقل راحتتر شده است.

 

سماور مسی قلم کاری 5 لیتری مدل دسته توری

این محصول یکی از انواع سماور های مسی موجود در سوغات زنجان است. حکاکی های صورت گرفته روی بدنه، این محصول را به سماور مسی قلمکاری شده معروف کرده است.

سماور های مسی در انواع و طرح های مختلفی وجود دارند علاوه بر زیبایی دکوراسیون منزل شما، کمک بزرگی در مهمانی هاست. اینطور که با خرید سماور مسی، چای شما همیشه تازه دم و آمادست .

 

قیمت سماور مسی قلمزنی ذغالی زنجان

کیفیت و دوام سماور مسی قلمزنی ستودنی است  کسانی که قبلا این سماور را خریداری واستفاده کرده اند گواهی دادند، ظاهر خوب و کیفیت عملکرد سماور مسی قلمزنی آن را محبوب می‌کند.

خشنودی مشتریان قبلی، سهولت در استفاده و کیفیت ساخت این محصول می تواند شما را در امر خرید مشتاق تر کند.

شما می توانید به صورت اینترنتی به مجموعه ی سوغات زنجان مراجعه کنید و پس از مشاهده و مقایسه محصولات کالایی را که مد نظر دارید خریداری کنید.

 

خرید و مشخصات سماور مسی قلم کاری سوغات زنجان

مشخصات کوتاه و کلی که در باره ی سماور مسی قلم کاری شده باید بدانید:

  • وزن کلی : 2.673 گرم
  • ارتفاع کلی  : 40 سانتی متر
  • عرض : 32 سانتی متر

سماور مسی قلم کاری شده با قیمت مناسبی در سوغات زنجان عرضه میگردد، که باعث انتخاب اکثر مشتریان ماست. ناگفته نماند، تمامی محصولات عرضه شده در وب سایت از کیفیت و دوام  قابل توجهی برخوردار هستند.

تمامی محصولات عرضه شده بعد از بسته بندی مطمئن، به سراسر ایران  توسط پست ارسال می گردد.

افراد متقاضی برای خرید سماور قلم کاری شده ذغالی و دیگر ظروف مسی زنجان می توانند به راحتی اقدام کنند. برای سفارش عمده و تکی در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور مسی قلم کاری شده 5 لیتری<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.9 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-samovar-pen-work-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)