سماور مسی تزیینی 5 (25)

شکلات خوری مسی قلم زنی، یکی از محصولات بسیار زیبا و جذاب از صنایع دستی زنجان است. این شکلات خوری‌ها با دقت بسیار زیادی توسط صنعتگران مسلح به دانش قلم زنی ساخته شده‌اند. این شکلات خوری‌ها در دسته بندی ظروف مسی پذیرایی و قلم زنی شده قرار می‌گیرند.

یکی از مزیت‌های شکلات خوری مسی، شگفتی و تنوع در طرح و اندازه‌های متفاوت است که باعث شده است این محصول بسیار خاص و اعیانی برای خانه‌های لوکس و شیک باشد. همچنین، این شکلات خوری با قابلیت جذب و ترکیب با دکوراسیون داخلی خانه، طراحی داخلی مغازه و یا هتل‌ها مناسب است.

شکلات خوری قلم کاری شده، در طرح‌های مختلفی طراحی شده‌اند که شامل طرح‌های شرقی، میناکاری، آیینی و … می‌باشند. این شکلات خوری‌ها با ویژگی قلم زنی شده، زیبایی بیشتری به آن‌ها بخشیده و نشان از ذوق و ذکاوت صنعتگران مسلح دارد.

 

قیمت شکلات خوری مسی قلمزنی

قیمت شکلات خوری مسی قلم زنی نیز در مقایسه با دیگر محصولات مسی، مناسب بوده و این محصول را به یک انتخاب با ارزش برای مشتریان تبدیل می‌کند.

این محصول  با توجه به ویژگی‌های فراوانی که دارد، می‌تواند به عنوان هدیه ای بسیار جذاب و خاص برای عزیزان شما باشد.

در صورت تمایل به خرید شکلات خوری مسی قلم کاری شده، شما می‌توانید از فروشگاه آنلاین “سوغات زنجان” بازدید کنید و این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید. همچنین ما گارانتی اصالت و کیفیت این محصول را به شما ارائه می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر و خرید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. 09194332691

نوشته سماور مسی تزیینی<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-chocolate-dish-engraved/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)