سبد شکلات خوری مسی نقره کوبی شده 5 (25)

این محصول(سبد شکلات خوری مسی نقره کوب) با طراحی زیبا و جذابش، هم به عنوان یک وسیله تزئینی در منزل شما به کار می‌رود و هم برای سرو شکلات، آجیل، میوه و… مناسب است.

این سبد شکلات خوری از جنس مس است و به کارگردانی هنرمندان مجرب و با تجربه ساخته شده است. پوشش آن از نقره کوبی شده و براق است و با کار دست هنرمندان، طرح‌های زیبا و چشم نوازی روی آن قرار گرفته است.

این سبد شکلات خوری در میان محصولات مشابه، به دلیل زیبایی، شیکی و دوام بالای خود بسیار جذاب و پرطرفدار است. با این محصول می‌توانید ظاهر منزل و میز شما را تزئین کرده و در عین حال به مهمانان خود سرو کیک، شکلات و آجیل کنید.

اگر به دنبال یک هدیه خاص و متفاوت برای عزیزانتان هستید، سبد شکلات خوری نقره کوبی شده یک گزینه عالی است. با خرید این محصول می‌توانید به عزیزانتان یک هدیه جذاب و خاص همراه با حس زیبایی و شیکی هدیه دهید.

در مورد قیمت این محصول باید گفت که با توجه به جنس بالا و کیفیت ساخت بسیار مناسب و دارای رقابتی بالاست.

نوشته سبد شکلات خوری مسی نقره کوبی شده<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-chocolate-basket/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)