قندان مسی نقره کوب بدون پایه زنجان 5 (25)

قندان مسی نقره کوب بدون پایه، ظرافت و شکوهی که می‌تواند جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون خانه شما داشته باشد.

قندان‌های نقره کوبی، به دلیل ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بسیار محبوب هستند. این قطعات هنری علاوه بر استفاده در منزل و دکوراسیون، می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب برای عزیزانتان در مناسبت‌های مختلف نیز به کار بروند.

این قندان‌ با استفاده از مس درست می‌شوند که به دلیل خاصیت نرمی و قابلیت شکل‌پذیری آن، برای ایجاد طرح‌های متنوع بسیار مناسب است. سپس با استفاده از فنون نقره کوبی، طرح‌های زیبا و دلپذیری بر روی قندان‌های مسی به وجود می‌آیند.

استفاده از قندان مسی نقره کوبی شده در دکوراسیون منزل، به آن یک حس تاریخی و زیبا می‌بخشد. این قندان‌ها برای نگهداری قند ، شکلات، خشکبار و دیگر موارد مختلفی که برای شما مهم است، بسیار مناسب هستند.

ضمناً اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و خوش‌ذوق برای عزیزانتان هستید، می‌توانید با خرید قندان مسی نقره کوبی، هدیه‌ای زیبا و منحصر به فرد به آن‌ها بدهید که برای همیشه در خاطره‌هایشان خواهد ماند.

 

خرید و مشخصات قندان مسی نقره کوبی

ابعاد ومشخصاتی که باید درباره این قندان بدانید:

  • ارتفاع: 15 سانتی متر
  • قطر دهانه: 7 سانتی متر
  • عرض: 12 سانتی متر

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی در خرید این قندان مسی، می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه سوغات زنجان تماس بگیرید و در این زمینه راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

نوشته قندان مسی نقره کوب بدون پایه زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/sugar-copper-silver-pounding-no-base/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)