سرویس سینی مسی سه پایه تولید زنجان 5 (25)

سرویس سینی مسی سه پایه، یکی از محصولات محبوب و پرفروش در دسته بندی ظروف مسی آشپزخانه است. این سرویس توسط هنرمندان خلاق زنجانی طراحی و تولید می شود و با توجه به زیبایی و کیفیت ساخت بالای خود، مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. همچنین با توجه به طرح دکوراتیوی زیبایی که دارد، می تواند به عنوان یک انتخاب عالی برای مجالس، جشن ها و هرگونه مناسبت خاصی مورد استفاده قرار گیرد.

سینی مسی گوشواره دار با دو خاصیت اصلی درای پایه و گوشواره، جذابیت و زیبایی دو چندانی به دست می‌آورد. با قرار گرفتن روی میز، به خوبی محتویات درون آن را به نمایش می‌گذارد و به کمک پایه‌هایش، استحکام و پایداری بیشتری به این محصول بخشیده است. همچنین، دسته‌های سینی، در امر جابجایی و استفاده راحت تر از آن استفاده می‌کنند و سینی مسی سه پایه را به یکی از محصولات برجسته و مورد توجه در سوغات زنجان تبدیل کرده‌اند.

سینی مسی سه پایه یک محصول چند منظوره است که تنوع بسیاری از نظر شکل و اندازه دارد. بنابراین، شما می‌توانید به راحتی سایز مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

از سینی مسی سه پایه می‌توان برای مصارف متنوعی استفاده کرد، از جمله: قرار دادن شیرینی، کیک و غذا، سرو کردن نوشیدنی‌ها و میوه‌ها، سرویس چای و حتی برای استفاده در دکوراسیون داخلی. به دلیل ظاهر زیبای سینی مسی سه پایه، آن را می‌توان به عنوان یک تزئینات زیبا در خانه و یا دفتر کار استفاده کرد. در کل، این سینی یکی از محصولاتی است که برای هر مناسبت و فضایی قابل استفاده است و با ظاهر زیبا و شیکش، همیشه یک گزینه عالی برای سرو غذا و نوشیدنی های خود خواهد بود.

 

قیمت و خرید سرویس سینی مسی سه پایه

قیمت سرویس سینی سه پایه با گوشواره در سوغات زنجان، نسبت به کالاهای مشابه در بازار مناسب و قابل قبول است. با توجه به کیفیت بالای این محصول و هنر دست ساز بودنش، خرید این سرویس ارزش خرید خود را دارد. به علاوه، فروشگاه ما از گارانتی محصولات خود پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

شما عزیزان می توانید در صورت نیاز با شماره ی 09194332691 تماس بگیرید

نوشته سرویس سینی مسی سه پایه تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/three-legged-copper-tray/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)