سماور مسی چهار لیتری ذغالی 5 (25)

سماور چهار لیتری مسی که بسیار مفید و کاربردی است، در لیست محصولات پرفروش فروشگاه ایتنرنتی سوغات زنجان قرار دارد. چرا که قیمت مناسب و کارایی عالی و فروش بالا این سماور را جذاب نموده است

جنس این سماور از مس و برنج بوده که برای کلیه قطعات این سماور استفاده شده، طبق گفته تمامی مصرف کننده ها رنگ و طعم چایی در این سماور بسیار متمایز تر و نسبت به سماور های استیل بهتر است، البته انواع سماور مسی در این سایت به عرض فروش گذاشته شده است که در لیست سماور مسی زنجان و دسته بندی ظروف مسی زنجان می باشد .

کلیه قطعات در این سماور از قبیل مخزن آتش، مخزن آب و درب سماور یا سر سماور قابلیت تفکیک از هم را دارا هستند. که خود این قابلیت باعث تمیز کاری بهتر ، و حمل و نقل راحت تر ، و در آینده دور در صورت خرابی قسمتی از سماور می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه و خریداری نمایید.

سماور 4 لیتری مسی طرح هخامنشی

در خرید سماور های مسی به چند نکته اساسی باید توجه کنید.

سماور مورد نظر کاربردی باشد یا تزیینی؟ توجه به ظرفیت و حجم محصول، جنس و آلیاژ به کار رفته در تولید و قیمت سماور چهار لیتری مسی از نکات مهم در خرید این محصول است.

ظرفیت سماور مسی یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. اگر خانواده‌ پرجمعیت دارید و یا مهمانی برگزار می‌ کنید سماور چهار لیتری مسی می‌ تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

قیمت سماور چهار لیتری مسی ذغالی زنجان

خرید سماور مسی اصل و باکیفیت از فاکتور های مهم در خرید این محصول است. سوغات زنجان این نوید را به شما می دهد که از سماور های ارائه شده، سالیان سال استفاده کنید.

یکی از دلایل مهمی که مردم از محصولات سوغات زنجان به گرمی استقبال کرده می کنند. می توان به استفاده از مواد اولیه با کیفیت، دقت و ظرافت در مرحله ی ساخت، تنوع بالای محصولات و قیمت مناسب اشاره کرد.

 

خرید و مشخصات سماور مسی 4 لیتری مدل توپی سوغات زنجان

ابعاد و مشخصات این محصول به شرح زیر است:

  • وزن کلی : 1.840 گرم
  • ارتفاع کلی  : 36 سانتی متر
  • عرض : 26 سانتی متر

عزیزان من، انواع سماورهای مسی ذغالی در فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان به عرض فروش گذاشته شده و می توانید به راحتی برای خرید اقدام کنید.

برای سفارش عمده و تکی در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور مسی چهار لیتری ذغالی<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/four-liter-copper-samovar-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)