پارچ مسی نقره کوب اردکی تولید زنجان 5 (25)

پارچ مسی نقره کوب طرح اردکی، یکی از محصولات شگفت انگیز فروشگاه سوغات زنجان است که با دست‌ساز و با دقت بسیار بالا در زنجان ساخته شده است.این پارچ با طراحی منحصر به فرد و شکل دوست داشتنی اردکی، به راحتی می تواند به عنوان یک اثر هنری در هر خانه و محیطی جلوه کند.

طراحی این پارچ، به گونه‌ای است که با توجه به نیازهای مختلف شما، قابل استفاده در مهمانی‌ها، مجالس و یا سفره خانوادگی می‌باشد. برای مثال، این پارچ مسی نقره کوب اردکی، برای سرو موادی مانند آبمیوه، نوشیدنی‌های مختلف، شربت و دیگر موارد مناسب است.

از جمله ویژگی‌های دیگر این پارچ، طراحی شیک و ظریف آن است که می‌تواند به طور موثری در افزایش زیبایی و شکوه منزل شما نقش داشته باشد.

آنچه این پارچ را از محصولات مشابه آن مجزا می کند،نقره کوبی های بسیار زیبا و دقیق آن می باشد.از ویژگی های این محصول مقاومت در برابر آب، عدم تغییر رنگ و شکل در طول زمان، دوام و دوام بالا و همچنین قابلیت شستشو راحت را می توان نام برد.

قیمت پارچ مسی نقره کوب اردکی براساس کیفیت و طراحی بسیار عالی آن، مناسب است و می توان این محصول را با قیمت مناسبی خریداری کرد. همچنین، در صورت خرید این پارچ از فروشگاه های معتبر سوغات زنجان، می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوید.

جهت خرید پارچ مسی نقره کوب طرح اردکی و یا دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید با ما شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته پارچ مسی نقره کوب اردکی تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/silver-beating-duck-copper-pitcher/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)