تابلو مسی سیمرغ تولید زنجان 4.9 (25)

تابلو مسی سیمرغ یکی از زیباترین و خاص ترین آثار صنایع دستی زنجان است که به دلیل فرم و شکل منحصر به فردش به عنوان یکی از نمادهای هنری شهرستان زنجان شناخته شده است. این تابلو با استفاده از مس، به شکل یک سیمرغ زیبا و دقیق تزئین شده است. برای ساخت این تابلو، صنعتگران زنجان از تکنیک‌های پیچیده و خاصی استفاده می‌کنند که نتیجه‌ی آن تولید یک اثر هنری منحصر به فرد و بسیار با ارزش است.

تابلو مسی سیمرغ به عنوان یکی از محصولات خاص سوغات زنجان، از طرف علاقمندان به هنر و آثار صنایع دستی بسیار تقدیر و تمجید می‌شود. این تابلو به دلیل ظاهری خیره کننده و شیک، می‌تواند به عنوان یکی از نمادهای هنری و دکوراسیونی در داخل منازل و فضاهای کاری به کار گرفته شود.

اگر به دنبال یک هدیه یا یک آثار هنری برای خانه‌ی خود هستید، تابلو مسی سیمرغ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این تابلو با بسته‌بندی مناسب، به قیمت مناسبی برای فروش در سایت سوغات زنجان در دسترس قرار دارد.

نوشته تابلو مسی سیمرغ تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.9 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/panel-copper-phoenix/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)