پارچ و لیوان مسی چکشی (جام شراب خوری مسی) ساخت زنجان 4.8 (28)

سرویس پذیرایی شربت خوری مسی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات موجود در سوغات زنجان می باشد. این سرویس می تواند همچون نگین روی انگشتر در محیط خانه شما خودنمایی کند و یا هدیه ی مناسبی درخور عزیزان شما باشد.

تزیینی و کاربردی بودن سرویس پارچ مسی و لیوان مسی سبب خرید این محصول در سطح بسیار وسیع، از طرف علاقمندان به ظروف مسی زنجان شده است.

پارچ مسی طرح کوزه ای و  گیلاس مسی پابه برنجی (لیوان مسی) از جنس مس می باشند. که توسط هنرمندان زنجانی طراحی و تولید می شوند. انواع پارچ و جام شراب خوری مسی را در طرح و مدل های مختلفی در بازار مشاهده می کنیم، که انتخاب و خرید آنها با توجه به سلیقه های مختلف متفاوت است .

با وجود محصولات متنوع در سوغات زنجان به خرید دلخواه خود برسید.

سرویس شربت خوری مسی در این محصول شامل موارد ذیل می باشد.

  • پارچ مسی طرح کوزه ای
  • 4 گلاسه مسی با پایه بلند برنجی
  • سینی لبه بلند طرح مجمع

 

خرید و مشخصات پارچ و جام شراب خوری پایه دار زنجان

سینی مسی ؛ وزن : 640 گرم ،قطر دهانه 33 سانتی متر ، ارتفاع 3 سانتی متر

گیلاس مسی ؛ وزن : 120 گرم ،قطر دهانه 8 سانتی متر ، ارتفاع 15.5 سانتی متر

پارچ مسی طرح کوزه ای ؛ وزن : 560 گرم ،قطر دهانه 10 سانتی متر ، ارتفاع 22.5 سانتی متر

تمامی محصولات موجود فروشگاه سوغات زنجان قبل از ارسال توسط تیم کنترل کیفیت محصول بررسی می شوند تا از اصالت و سالم بودن محصولات خریداری شده اطمینان کامل حاصل کنند.

جهت سفارش عمده و اطلاع از قیمت سرویس پارچ و لیوان مسی با شماره 09194332691 تماس حاصل فرمایید و یا با همین شماره به مجموعه ما در تلگرام پیام دهید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم. و در حساب کاربری شما فاکتور صادر شود.

نوشته پارچ و لیوان مسی چکشی (جام شراب خوری مسی) ساخت زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (28)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/sherbet-eating-copper-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)