لیوان شراب خوری مسی پایه دار ساخت زنجان 4.8 (27)

جام شراب خوری مسی از محصولات پرفروش سوغات زنجان می باشد. که دست رنج هنرمندان مسگر زنجانی است. جام مشروب خوری شیک خاصیت کاربردی و تزیینی دارد.

با پیشرفت هرچه بیشتر علم و صنعت ، از خواص و مزیت های بیشمار ظروف مسی آگاه تر می شویم. یکی از محصولات تزئینی و کاربردی که امروز جایگاه بسیار بالایی دارد لیوان مسی می باشد.

گیلاس مسی همانطور که از اسم آن مشخص است برای سرو انواع نوشیدنی ،مثل شربت های خانگی ، آب و چای می تواند باشد.

همانطور که می دانید این محصول جزو محصولات پرکاربرد و زیبا می باشد. که خواص درمانی و کاربرد آن بر کسی پوشیده نیست.

انواع جام شراب مسی را در سایت سوغات زنجان مشاهده کنید. برای دیدن جزییات و چکش کاری های آن روی عکس جام مسی ضربه بزنید.

چکس کاری های به عمل آمده توسط مسگران مجرب مقاوت آن را در برابر خوردگی بیشتر کرده است .

لیوان مسی چکشی ، لیوان مسی پایه دار ، لیوان مسی دسته دار ، لیوان مسی بزرگ و … که افراد می توانند با توجه به نیاز خود محصول خورد خریداری کند .

در فروشگاه می توانید قیمت جام شراب خوری مسی را مشاهده کنید .

برای خرید جام شراب مسی و اطلاع از مشخصات و قیمت جام شراب مسی همراه ما باشید.

 

مشخصات و قیمت لیوان شراب خوری مسی

استفاده از لیوان مسی و در کل استفاده از ظروف مسی می‌تواند فواید بسیاری برای سلامت جسم و روح انسان داشته باشد.

خواص درمانی مس، از جمله از بین بردن باکتری‌ها ، کاهش سرعت پیری و کاهش خطر سرطان را به همراه دارد. انرژی مثبت موجود در ظروف مسی می تواند فضای خانه شما را گرم بکند و تاثیر بسزایی در روح و روان شما خواهد داشت .

آنچه که تاثیر مستقیمی روی سلامت جسم و روح آدمی دارد را نمی توان قیمت گذاری کرد جام مسی اصل زنجان از ارزش بالایی برخوردار است .

برای خرید ظروف مسی اصل زنجان به چند نکته توجه کنید .اول این که حتما چکش کاری شده باشد و دوم قلع کاری درون لیوان مسی که از ورود بیش از حد یون مس به درون آب جلوگیری بکند .

جهت سفارش و خرید جام شراب مسی با شماره 09194332691 تماس حاصل فرمایید و یا با همین شماره به مجموعه ما در تلگرام پیام دهید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

همچنین برای سفارش عمده با شماره ذکر شده نیز تماس بگیرید تا در حساب کاربری شما فاکتور صادر شود. تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان دارای گارانتی می باشند.

فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان به دنبال این است که ظروف مسی ( جام مسی شراب خوری) را در اندازه های مختلف، طرح های گوناگون و با کیفیت عالی به سراسر کشور ارسال کند.

نوشته لیوان شراب خوری مسی پایه دار ساخت زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (27)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/buy-cup-wine-copper/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)