شکلات خوری مسی درب دار 4.8 (25)

شکلات خوری مسی درب دار از جمله محصولات با کیفیت و زیبایی متناوب است که از صنایع دستی زنجان تولید شده و در دسته بندی ظروف پذیرایی مسی قرار دارد. این شکلات خوری مناسب برای پذیرایی‌ها و جشن‌های مختلف است و تنوع بسیاری در طرح و اندازه‌های متفاوت دارد که به نیاز مشتریان پاسخگو می‌باشد.

شکلات خوری با چکش کاری شده است و دارای درب محکمی برای حفظ تازگی و شکلات‌های درون آن می‌باشد. همچنین، سایز بندی آن به گونه‌ای است که جابجایی آن بسیار راحت و آسان است. قیمت مناسبی که این محصول دارد، با توجه به کیفیت و زیبایی آن برخوردار از توجه و تقدیر مشتریان می‌باشد.

قیمت شکلات خوری مسی درب دار، بسیار مناسب است و با توجه به کیفیت و زیبایی ظاهری آن، قطعاً مورد پسند مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین، با ارائه گارانتی برای محصولات، مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر از خرید محصولات مسی سوغات زنجان لذت ببرند.

به علاوه، شستشوی آسانی که این شکلات خوری دارد، باعث می‌شود مشتریان بتوانند به راحتی آن را تمیز کنند. بنابراین، در صورتی که به دنبال یک شکلات خوری مسی با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه هستید، شکلات خوری مسی درب دار یک گزینه عالی برای شماست.

در صورت تمایل به خرید این محصول، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از گارانتی محصولاتمان نیز بهره‌مند شوید.

نوشته شکلات خوری مسی درب دار<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/chocolate-container-with-lidcopper/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)