ست کتری و قوری مسی اصل زنجان 4.7 (25)

ست کتری قوری مسی یکی از محصولات زیبا و عملی برای استفاده در منزل، محل کار و یا هدیه دادن به عزیزان است. این ست شامل یک کتری و یک قوری مسی با طراحی زیبا و دست ساز می باشد. معمولا این محصولات در فروشگاه های ظروف مسی و یا فروشگاه های هدیه و لوازم خانگی موجود می باشند.

مشخصات و ویژگی های این ست شامل موارد زیر می باشد:

  • طراحی زیبا و دست ساز: این ست از مس ساخته شده و با طراحی زیبا و دست ساز، جلوه ای شیک و خاص به محیط شما می بخشد.
  • سبک و قابل حمل: این ست به دلیل سبکی خود و عدم وزن زیاد، قابلیت حمل آسان و استفاده در محل های مختلف را دارد.
  • مقاوم در برابر خوردگی: مس، یکی از فلزات مقاوم در برابر خوردگی است و این ست با توجه به ساختار مس، مقاوم در برابر خوردگی می باشد.
  • قابل استفاده در محیط های مختلف: این ست می تواند در محیط های مختلفی مانند خانه، محل کار، پارک و … استفاده شود.

این ست می تواند به عنوان هدیه بسیار خوبی برای دوستان و خانواده در مناسبت های مختلف مانند تولد، عروسی، مراسم عقد، عید و … باشد. با خرید این ست، می توانید با قیمت مناسبی، یک هدیه خاص و با ارزش به عزیزان خود هدیه دهید.

قیمت این ست بسته به کیفیت و طراحی آن، متفاوت می باشد. اما می توانید این محصول را با قیمت مناسبی در فروشگاه های اینترنتی سوغات زنجان تهیه کنید

نوشته ست کتری و قوری مسی اصل زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.7 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-kettle-and-teapot-service/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)