قندان مسی نقره ای اصل زنجان 4.7 (25)

قندان مسی نقره ای (کروم کاری شده )یکی از محصولات زیبا و کاربردی در دسته بندی ظروف مسی است. که بسیار محبوب و مورد توجه خااص و عام واقع شده است. این قطعه زیبا و کاربردی نه تنها در مراسم های خاص و عزیزانه مانند عروسی، نامزدی و مراسم تشریفاتی بلکه در محفل‌های مجلل و جشن‌های خانوادگی هم بسیار پر کاربرد است.

قندان مسی به عنوان یکی از ظروف با قیمت مناسب و لوکس در دسترس مشتریانی است که به دنبال تزئینات دیزاین داخلی خانه خود هستند.

این قندان از جنس مس با آبکاری کروم است که ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. روکش کروم نیز از دو لایه تشکیل شده است تا اینکه مس به نظر خشک نیاید و در زمان استفاده، دمای قند را بهتر حفظ کند. علاوه بر زیبایی ظاهری، قندان مسی به دلیل خاصیت‌های حرارتی بسیار مطلوب است. مس یکی از بهترین هادی های گرمایی است و باعث حفظ دمای درون قندان می‌شود، از این رو در میان کاربران بسیار محبوب است.

این محصول بسیار خوش‌ساخت و با طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود. این قندان‌ها، در دید بازدیدکنندگان به شدت جلب توجه می‌کنند. بسیاری از طراحان داخلی و مشتریان، از قندان به عنوان قطعه‌ای اصلی در تزئینات داخلی استفاده می‌کنند. برای تزیین اتاق نشیمن، اتاق خواب، جلوی کنسول و حتی روی یک میز خوراکی، بسیار مناسب است.

توجه: در رابطه با نگهداری از قندان مسی نقره ای، باید توجه داشت که این قطعه ظرف مسی است و در مقابل اسیدها و مواد شیمیایی بسیار حساس است. برای پاک کردن آن، نباید از مواد اسیدی استفاده شود.

 

نوشته قندان مسی نقره ای اصل زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.7 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/sugar-container-silver-copper/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)