آجیل خوری مسی پایه دار زنجان 4.6 (25)

آجیل خوری مسی پایه دار یکی از محصولات زیبا و کارآمد در دسته ظروف مسی پذیرایی می باشد. این ظرف، به دلیل ظاهری شیک و براق و کاربردی بودنش، جزو محصولات محبوب در بین خریداران است.

این آجیل خوری ساخته شده از مس براق و زیباست، پایه دار بودن آن به شما امکان می دهد آن را بر روی سطوح صاف و صیقلی قرار دهید. همچنین این پایه، از جلوگیری از رطوبت و آسیب به ظرف در نتیجه قرارگیری آن بر روی سطح های مرطوب و خیس محافظت می کند.

این آجیل خوری دارای ظرفی با قطر 12 سانتی متر و ارتفاع 10 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید در آن تنوع آجیل های خود را قرار دهید و به صورت زیبا و دلپذیر آجیل های خود را در دسترس داشته باشید.

در خرید این آجیل خوری می توانید به راحتی با رنگ بندی های مختلفی مواجه شوید که شامل رنگ مسی، و رنگ سفید (کروم کاری شده) می باشد و می توانید با توجه به سلیقه و سبک خود، رنگ مناسب را انتخاب کنید.

اگر به دنبال یک ظرف زیبا، کارآمد و با کیفیت هستید، آجیل خوری مسی پایه دار یک گزینه عالی است. افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09194332691 تماس حاصل فرمایید.

نوشته آجیل خوری مسی پایه دار زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.6 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/eating-nuts-copper-base/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)