پارچ مسی اردکی در دو سایز تولید زنجان 4.5 (25)

ظروف مسی چکشی زنجانپارچ مسی اصل امروزه در یک بازه گسترده قرار گرفته است و شما می توانید در رنج قیمت های متفاوت انواع پارچ مسی را ببنید. آشکار است که هر چه قیمت پارچ مسی بالاتر می رود، قطع به یقین مشخصات پارچ مسی اردکی نیز بیشتر از قبل خواهد شد.

پارچ اردکی مسی در دو سایز موجود می باشد، که یکی از پرکاربردترین ظروف مسی و البته بهترین نواع پارچ برای سرو و نگهداری انواع نوشیدنی است. آب ذخیره شده در پارچ مسی یا لیوان مسی به مدت 4 ساعت خاصیت دارویی درمانی به خود می گیرد.

در وبلاگ سوغات زنجان مقاله ای کامل درباره فواید وجود مس برای بدن ارائه خواهد شد.

پارچ مسی اردکی چکشی سوغات زنجان

با محصولات ظروف مسی زنجان از سایت سوغات زنجان از تخفیفات و امتیازات ویژه ای برخوردار شوید. که در مدت زمان های خاصی برای مشتریان عزیز لحاظ می شود.

پارچ مسی زنجان به صورت ظروف مسی چکشی زنجان و ساده تولید می‌شود و دارای یک دسته برای راحت در دست گرفتن است که این دسته از جنس فلز برنج است.

  • پارچ اردکی بزرگ ، وزن :  620 گرم ،ارتفاع : 23 سانتی متر ،قطر دهانه طول و عرض : 13 * 9 سانتی متر
  • پارچ اردکی کوچک، وزن :  420 گرم ،ارتفاع : 19.5 سانتی متر ،قطر دهانه طول و عرض : 12 * 9 سانتی متر
  • محل ساخت : زنجان
  • جنس دسته : فلز برنج
  • رنگ بیرون : قرمز چکش کاری شده
  • رنگ درون : سفید قلع کاری شده

انواع پارچ مسی همراه با عکس پارچ مسی اردکی در طرح ها و مدل های مختلف با قیمتی ارزان در سایت سوغات زنجان وجود دارد. که هر کدام را براساس سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

پارچ اردکی مسی، پارچ خمره ای مسی، پارچ توپی مسی، پارچ مسی طرح ترک از نمونه های موجود در سوغات زنجان می باشند.

جهت سفارش و خرید پارچ مسی زنجان با شماره 09194332691 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای سفارش عمده با شماره ذکر شده تماس بگیرید تا فاکتور در حساب کاربری شما ایجاد شود.

نوشته پارچ مسی اردکی در دو سایز تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-replace-half-star"></i> <span>4.5 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/duck-copper-pitcher/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)