شیرینی خوری ۳ طبقه مسی تولید زنجان 4.4 (25)

شیرینی خوری ۳ طبقه مسی یکی از قطعات محبوب تزئینی برای میز و سرویس دهی هستند. با این حال، شیرینی‌خوری‌هایی با طرح‌ها و مواد مختلف وجود دارند. یکی از گزینه‌های جذاب و بسیار زیبا، شیرینی‌خوری مسی سه طبقه است. این شیرینی‌خوری با طرح و جزئیات بسیار زیبا و دقیق، باعث زیبایی میز شما می‌شود و می‌تواند یکی از دکوراسیون‌هایی باشد که در ذهن میهمانان شما به خاطر بماند.

این شیرینی‌خوری با استفاده از مس ساخته شده است و ممکن است به صورت طرحدار یا چکشی باشد. شیرینی خوری ۳ طبقه مسی دارای سه قسمت جداگانه است که هر یک از طبقات آن دارای جزئیات زیبا و چکش کاری دستی هستند. هر طبقه از شیرینی‌خوریبا ارتفاع و عرض مختلف طراحی شده است و می‌توانید شیرینی‌های خود را در هر کدام از آنها قرار دهید. همچنین، این شیرینی‌خوری با وزنی مناسب ساخته شده است که مانع از واژگونی و خم شدن آن می‌شود.

با توجه با تنوع بالای این نوع شیرینی خوری از لحاظ رنگ و تعداد طبقات شما می توانید با نسبت به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید بکنید.

در انتخاب شیرینی‌خوری، باید به مواد استفاده شده در ساخت آن توجه داشته باشید. برای مثال، اگر قصد دارید از این شیرینی‌خوری به عنوان ظروف تزئینی برای میز غذا استفاده کنید، می‌توانید شیرینی خوری مسی دو طبقه یا سه طبقه را انتخاب کنید. شما می توانید این محصول را به عنوان یک هدیه زیبا و خاص، برای تحویل به عزیزان و دوستان استفاده کنید.

نوشته شیرینی خوری ۳ طبقه مسی تولید زنجان<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--half-highlight js-rmp-remove-half-star"></i> <span>4.4 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/eating-sweets-3-floors-copper/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)