سماور مسی قدیمی 1.5 لیتری مدل دسته خواب 4.8 (25)

سماور مسی قدیمی با حجم 1.5 لیتری، هم می تواند به عنوان تزیین دکوراسیون منزل و هم به صورت کاربردی مورد استفاده قرار گیرد. عده ای از آن برای تهیه چای و برخی برای زیباتر کردن دکوراسیون خود استفاده می کنند. سماورها مسی بر اساس سلیقه و نیاز شما در طرح ها و سایز های مختلفی تولید می شوند.

از آنجایی که چای از نوشیدنی های مجبوب ما ایرانی هاست وجود یک سماور مسی ذغالی در هر خانه ای ضرورت دارد.

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب سماور جنس بدنه آن می باشد. جنس بدنه، از مس و برنج تولید و ساخته شده است.

اولین دلیل برای انتخاب سماور های مسی و برنجی این است که رسوب نسبتا کمی در سماور دارد. علاوه بر این، مقاومت خوبی در برابر خوردگی و حرارت دارند.اما مهمترین دلیل انتخاب سماورهای مسی خاصیت دارویی درمانی است.

این سماور را می توانید در گوشه های سالن پذیرایی یا در بین مبلمان و بر روی میز خاطره قرار دهید. فروشگاه سوغات زنجان عرضه کننده انواع سماور مسی باشد.

 

سماور مسی طرح قدیم مدل دسته خواب

دسته های خوابیده این اثر زیبا، آن را به سماور مسی دسته خواب معروف کرده است. که در امر جابجایی کمک می کند.

تمامی سماورهای مسی و برنجی موجود در فروشگاه سوغات زنجان هم مصرفی هستند و هم می توان به عنوان دکوری از آن استفاده نمود.

سماورهای برنجی در رنگبندی طلایی و آنتیک ارائه می شوند. رنگ طلایی همان رنگ طبیعی فلز برنج است. رنگ آنتیک نیز به صورت قهوه ای می باشد. رنگ آنتیک شکل و شمایل سنتی و قدیمی به آن می بخشد و برای دوستداران اشیا قدیمی بسیار مناسب می باشد.

تنوع سماور مسی و یا به عبارتی تنوع ظروف مسی زنجان در فروشگاه سوغات زنجان قابل قبول می باشد.و پاسخگوی همه ی سلیقه هاست.

 

قیمت سماور مسی قدیمی 1.5 لیتری زنجان

عوامل مختلفی در قیمت سماورهای مسی و برنجی از جمله، ظرفیت، جنس محصول و همچنین سیستم های جانبی و غیره تأثیر دارند. اما هرگز به دنبال خرید سماور گازی ارزان قیمت نباشید.

قیمت سماورهای مسی نسبت به محصولات مشابه آن در بازار بسیار ارزان تر است.شما می توانید برای خرید سمارهای مسی به راحتی از فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان اقدام کنید.

 

خرید و مشخصات سماور مسی ذغالی طرح قدیمی سوغات زنجان

ابعاد و مشخصات دقیق سماور مسی ذغالی:

وزن : 1.520 گرم
ارتفاع  : 33 سانتی متر
عرض : 26 سانتی متر

شما می توانید سماور ها را به صورت سرویس و یا تکی خریداری کنید. طرح روی سماور و سرویس باهم همخوانی دارند و این هماهنگی زیبایی سماور مسی و برنجی را دو چندان می نماید.

از بابت تهیه سماور اصل خیال شما راحت باشد. چرا که تمامی محصولات موجود در سوغات زنجان دارای مهر اصالت کالا می باشند و همچنین ارسال محصولات وب سایت به اقسا نقاط کشور صورت می گیرد.در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد انواع سماورهای مسی و اطلاع از قیمت ظروف مسی زنجان با شماره ی 09194332691 تماس حاصل فرمائید.

 

نوشته سماور مسی قدیمی 1.5 لیتری مدل دسته خواب<span class="rmp-archive-results-widget "><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i><i class=" rmp-icon rmp-icon--ratings rmp-icon--star rmp-icon--full-highlight"></i> <span>4.8 (25)</span></span> اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/old-copper-samovar-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)