آینه شمعدان مسی هفت سین ساخت زنجان

آینه و شمعدان مسی برای سفره هفت سین مناسب است. اندازه کوچک و وزن سبک آن، جابجایی آن را آسان کرده و برای عروس و دامادهایی که قصد مهاجرت دارند مناسب است. مس به کار رفته در این آینه شمعدان خالص بوده و با روکش مناسب از تغییر رنگ در طولانی مدت جلوگیری می کند.(نانو شده)

آینه و شمعدان مسی  یکی از پرفروش ترین و زیباترین تزیینات فروشگاه سوغات زنجان می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از مقرون به صرفه ترین محصول برای خرید می باشد.

وقتی صحبت از ظروف مسی زنجان برای تزیین دکوراسیون منزل می شود، خلوص و کیفیت محصولات قابل مشاهده است، زیرا در مجموعه سوغات زنجان، محصولاتی که ارائه می شوند، علاوه کیفیت خوب و دوام بالا، با ایجاد یک پوشش روی ظروف (نانو کردن) باعث ثبات رنگ شده و درخشندگی محصول برای بلند مدت حفط می شود.

اینه شمعدان مسی کوچک از قدیمی ترین و محبوب ترین وسایل تزیین دکوراسیون داخلی بوده اند. که برای رنگین کردن سفره هفت سین بسیار مناسب است. استفاده از آینه شمعدان مسی در تمامی خانواده های سرشناس و سلطنتی دیده می شود.

زمانی خانه ای زیبا خواهید داشت که تمامی اجزای ریز و درشت دکوراسیون داخلی منزل شما از سبک خاصی پیروی کنند.  ظروف مسی با توجه به ترکیب رنگ خود با تمامی وسایل خانه ی شما ست می شوند.

 

قیمت آینه و شمعدان مسی  کوچک هفت سین 

مجموعه  آینه شمعدان برای هفت سین با ظروف مسی از یک عدد آینه و دو شمعدان تشکیل شده است که دارای ظاهری زیبا و چشم نواز است. این محصول دارای طرح و ابعاد مختلف است که می‌توانید باتوجه به سلیقه‌ی خود اقدام به خرید آن کنید. همانطور که می دانید ظروف مسی سوات زنجان نانو شده هستن  و از این حیث دیگر درخشنگی و براقیت خود را از دست نمی دهند.

برای هرچه زیباتر شدن سفره ی هفت سین در نوروز در کنار هفت سین مسی شیک به یک ترمه ی زیبا نیاز دارید تا با همه چیز را به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید.

 

خرید و مشخصات آینه و شمعدان مسی هفت سین

محثول معرفی شده در 2 سای بزرگ و کوچک و طرح های مختلفی موجود می باشند اطلاعاتی که باید در این باره بدانید:

  • وزن آینه شمعدان مسی بزرگ : 0.460 گرم ، ارتفاع :20 و عرض 10 سانتی متر
  • وزن آینه شمعدان مسی کوچک: 0.280گرم ، ارتفاع :15 و عرض 9سانتی متر

هفت سین هدیه ای ارزشمند و خارق العاده برای همسر شماست که جدای از زیبایی ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت و کیفیت آینه شمعدان مسی نسبت به ظروف مشابه بسیار مناسب است. افراد متقاضی برای خرید هفت سین مسی می توانند به راحتی در فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنند.

برای ظروف مسی زنجان می توانید با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته آینه شمعدان مسی هفت سین ساخت زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/haft-sin-copper-candlestick-mirror-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)