هفت سین با سرتاس مسی نگین دار ساخت اصفهان

ظروف مسی برای تزیین سفره ی هفت سین از طرح های زیبایی است که آن را متفاوت تر و چشم گیر تر جلوه می دهد. با استفاده از سرتاس مسی برای دیزاین سفره هفت سین ذوق و سلیقه خود را نشان دهید.

مس فلزی است که برای تولید این محصول زیبا بکار رفته شده است. هفت سین با سرتاس مسی یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه ی ماست. که جنبه ی تزیینی دارد. لازم به ذکر است که تنوع ابعاد باعث شده برای مصارف گوناگون همچون ادویه، در سرویس جا ادویه ای مسی زنجان کاربرد داشته باشند.

با توجه به استقبال فراوان شما عزیزان، انواع هفت سین مسی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که سوغات زنجان به صورت یک مجموعه ی کامل آنها را گردهم آورده است، تا شما با مقایسه محصولات عرضه شده به راحتی خرید خود را انجام دهید.

برای داشتن هفت سین زیبا و در عین حال کاربردی حتما در انتخاب ظروف، طرح، رنگ و چیدمان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. ظروف انتخابی برا چیدمان سفره عیدانه در جنس های مختلفی وجود دارند که انتخاب و خرید آنها نسبت به سلیقه و هزینه ای که صرف می کنید، متفاوت است.هفت سین با

خرید هفت سین با سرتاس مسی نگین دار

ظروفی مسی زنجان که برای هفت سین انتخاب می‌کنید نقش مهمی در زیبایی سفره ایفا می‌کند.ظروف مسی جزو صنایع دستی استان زنجان بوده، که با توجه به مدل ها و کیفیت ساخت قیمت های مختلفی دارند. خرید هفت سین مسی سرتاس دیگر نیاز نیست هر سال به فکر خرید ست جدید باشید، این محصول نانو شده می باشد که با یک دستمال نم‌دار تمیز می‌شوند.
امروزه تنوع در قیمت آنقدر زیاد است که می‌توانید باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید ظرف هفت سین در نظر گرفته‌اید بهترین مدل را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم زیاد درگیر قیمت نشوید چرا که کیفیت و رفع نیاز ما در زمان استفاده از آن مهم ‌تر می‌باشد و باید توجه کنید که جنس مرغوب بخرید.

قیمت و مشخصات سرتاس مسی برای هفت سین

محصول معرفی شده در دورنگ قرمز و سفید موجود می باشند. که بصورت دسته دار و بدون دسته در سایز های متفاوت طراحی و تولید می شوند.

ابعاد و مشخصات سرتاس مسی تزیینی برای هفت سین :

  • وزن آینه و شمعدان : 486 گرم
  • ارتفاع آینه : 21 ،عرض 16 سانتی متر
  • ارتفاع شمعدان : 10 و عرض 6 سانتی متر
  • سرتاس دسته دار هفت تایی : وزن 150 گرم ، ارتفاع کلی : 28.5 ، عرض 5 سانتی متر
  • 2عدد سرتاس بدون دسته 3 تایی: وزن 135 گرم ، ارتفاع هر دست 10 و عرض 5 سانتی متر

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان جدیدترین لوازم تزیین سفره هفت سین و عید نوروز را مشاهده کرده و پس از بررسی و مقایسه ی محصولات عرضه شده، به راحتی خرید خود را انجام دهید.درصورت نیاز با شماره ی 09194332691 تماس برقرار کنید تا همکاران در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

نوشته هفت سین با سرتاس مسی نگین دار ساخت اصفهان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/haft-sin-with-a-copper-sartas-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)