میوه خوری مسی بزرگ برش خورده هشت ضلعی ساخت زنجان

شیرینی خوری،آجیل خوری، شکلات خوری، میوه خوری مسی بزرگ قسمت های تشکیل دهنده ی سرویس پذیرایی است که هم کاربردی و هم در تزیین دکوراسیون منزل نقش دارند. یکی از پرفروش ترین این موارد، سرویس پذیرایی مسی سیاه قلم است.

اگر به دنبال خرید ظرف میوه خوری هستید. با توجه به قیمت و کیفیت، سوغات زنجان میوه خوری مسی هشت ضلعی را پیشنهاد می کند.

این محصول از صنایع دستی استان زنجان بوده که اوسط هنرمندان خلاق طراحی و تولید می شوند. که از پر طرفدارترین ظروف مسی برای پذیرایی است. این ظروف هم برای پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرد هم به عنوان دکوری در دکوراسیون منزل کاربرد دارد.

شفافیت، ظرافت چشم گیر، طراحی زیبا و بی نظیر این محصول از ویژگی های میوه خوری مسی است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

بکارگیری ظروف شیک و با کیفیت نوعی احترام به مهمان می باشد. پس استفاده از ظروف زیبا، نقش تاثیرگذاری در مهمانی ها دارد. تنوع چشم گیر ظروف پذیرایی باعث شده برای هر چیزی ظرف مخصوص به خودش را پیدا کنیم، برای مثال میوه خوری مسی که در عکس مشاهده می کنید نمونه ای از انواع میوه خوری مسی عرضه شده در سوغات زنجان است.

قسمت درونی و بیرونی این اثر ساده اما شیک به رنگ مس (قرمز) می باشد. که با کلیک به رو عکس می توانید جزییات دقیق آن را مشاهده کنید.

میوه خوری مسی طرح هشت ضلعی

ظرف میوه خوری مسی هشت ضلعی، ظرف متفاوت با ظاهری زیبا برای پذیرایی بوده، که از جنس مس می باشد. طرح های مختلف موجود تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

از این محصول می توان در منزل، هتل ها، سالن های پذیرایی و … استفاده نمود. پیش دستی مسی میوه خوری، جهت قرارگیری میوه های مختلف، شیرینی و … بر روی میز کاربرد دارند. که با توجه به استقبال صورت گرفته از آن ها، به سرعت تنوع گسترده ای را در شکل ظاهری شاهد هستیم.

اگر شما وقت کافی برای خرید حضوری این محصول را ندارید می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین به مجموعه فروش معتبر ما مراجعه کنید و پس از مشاهده و مقایسه محصولات کالایی را که مد نظر دارید تهیه کنید. لازم به ذکر است که برای خرید ظروف پذیرایی نکات زیادی وجود دارد. اگر به این نکات دقت داشته باشید، خرید لذت بخشی خواهید داشت.

 

قیمت و مشخصات میوه خوری مسی زنجان

این میوه خوری مسی ظرفی با طراحی نوین و تا حدی متفاوت از نمونه های مشابه می باشد. که ابعاد و مشخصات آن به شرح ذیل است.

  • وزن : 751 گرم
  • ارتفاع : 16 سانتی متر
  • قطر دهانه : 29 سانتی متر

شما می توانید جدیدترین محصولات مسی را از سوغات زنجان تهیه کنید. قیمت ظروف مسی زنجان به عوامل مختلفی همچون کیفیت ،وزن و دقت ظرافت در تولید بستگی دارند. برای استعلام قیمت عمده ظروف مسی با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته میوه خوری مسی بزرگ برش خورده هشت ضلعی ساخت زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/big-copper-fruit-bowl-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)