هفت سین برنجی هفتان طرح هندی در زنجان

سفرهٔ هفت‌سین علاوه بر نوروز بر سر سفره هایی همچون مراسم ازدواج یا شب یلدا می تواند حاضر باشد. این سفره ممکن است روی زمین یا روی میز گذاشته شود. که اعضای خانواده سال جدید را در کنار سفره ی هفت سین آغاز می کنند.

مجموعه هفت سین برنجی از مجموعه ی 7 تایی از جنس برنج تشکیل شده است.
قطعا سفره های نوروز در کنار هفت سین های برنجی جلوه شاد،اعیانی و جذابی را بوجود خواهد آورد. چراکه ظروف مسی و برنجی از زمان های گذشته بهترین انتخاب برای ایجاد تنوع و جذابیت بوده و در تزئینات منزل و محل کارتان سفره های شما انتخابی بسیار شایسته و بی نقص است.
چرا که خیال شما نه تنها از بابت زیبا شدن دکور بلکه از بابت کیفیت فوق العاده شان نیز راحت خواهد بود.

 

هفت سین برنجی جدید سوغات زنجان

هفت سین برنجی با داشتن بهترین کیفیت و بروز ترین نفش و نگار ها و جذاب ترین طرح ها این امکان را به شما کاربران گرامی می دهد تا هفت سین مدرنی بر سر سفره های نوروز خود، داشته باشید و این رسم کهن را در این عید دیرینه به همراه ظروف مسی و برنجی قدیمی که دست ساز هنرمندان خوش ذوق زنجانی است، به انجام برسانید. همچین با خرید از سوغات زنجان صاحب ظروف مسی(هفت سین مسی) با طرح های نوین و جدید شوید و نهایت اطمینان را بابت قیمت و کیفیت این ظروف ارزشمند داشته باشید.

 

قیمت هفت سین برنجی هندی زنجان

اگر انتخاب شما برای سفره عید نوروز،هفت سین برنجی باشد می توانید از آینه و شمعدان های مسی برای بیشتر جلوه کردن سفره خود استفاده کنید.
شایان ذکر است که سوغات زنجان طرح های مختلف و مدل های متنوع قابل توجهی از ظروف مسی هفت سین، آینه و شمعدان های مسی را در فروشگاه خود دارد. و این تنوع دست شما را برای انتخاب باز می کند.
ازآنجایی‌که کشور ایران از لحاظ هنر و هنرمند جز غنی‌ترین کشورها در جهان است، تنوع زیادی در ظروف مسی موجود در بازار ما به چشم می خورد. به همین دلیل شما برای خرید ظرف‌های مسی می‌توانید با توجه به سلیقه و چیدمان منزل خود، یکی از آنها را خریداری کنید.

شما لایق بهترین ها و زیباترین ها هستید.پس با انتخاب از بهترین ها، زیباترین دکوراسیون را برای منزل و محل کار خود به ارمغان بیاورید. ❤

 

خرید و مشخصات هفت سین برنجی

پیشاپیش از طرف فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان عید نوروز را خدمت تمامی شما عزیزان تبریک عرض می نماییم و در سال جدید برایتان آرزوی سلامتی داریم.

هرآنچه که باید درباره ی مشخصات هفت سین برنجی بدانید:

  • وزن کلی : 480 گرم
  • ارتفاع : 7 سانتی متر
  • قطر دهانه : 4 سانتی متر

اهیمت هفت سین برای ما ایرانیان برای کسی پوشیده نیست ، اهمیت و محبوبیت سفره ی هفت سین باعث شده تا سوغات زنجان انواع هفت سین مسی و برنجی را در طرح های مختلفی جمع آوری کند و امر خرید و تهیه ی آن را برا شما راحت کند.

افراد متقاضی برای خرید و سفارش عمده  هفت سین برنجی، می توانند در صورت نیاز با شماره ی 09194332691 تماس حاصل فرمایند.

نوشته هفت سین برنجی هفتان طرح هندی در زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/haft-sin-heftan-rice-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)