هفت سین با فرغون مسی تزیینی کوچک ساخت زنجان

استفاده از فرغون و بیل مسی برای تزیین سفره ی هفت سین و دکوراسیون منزل ایده ی جذابی است. که فکر یکی از مشتریان عزیزمان بود ما نیز تصمیم گرفتیم آن را به اشتراک بگذاریم تا همگی از این ایده لذت ببریم. و با چیدن سفره هفت سین متفاوت و خاص ذوق و سلیقه خود را نشان دهیم.

ظروف مسی در هر ابعادی که باشند، ایده ای جذاب برای استفاده در دکوراسیون داخلی خانه و ایجاد فضایی شیک و خاص است و به همین دلیل برای طرفداران و دوستداران این مدل تزیینات، انواع هفت سین مسی را آماده کرده ایم به امید آن که مورد پسند دوستان واقع شوند.

هفت سین با فرغون مسی جزو صنایع دستی سایت سوغات زنجان است که از دیر باز به وقت عید نوروز، سفره ی هر ایرانی با هفت سین رنگین می شود. که زیبایی و جذابیت مخصوص به خود را دارد.

ظروف مسی (هفت سین) در مدل های مختلف و شکل های متنوع با نقش های زیبا، ساخته می شود و علاوه بر تزیین سفره هفت سین، برای دیزاین محیط خانه بسیار کاربرد دارد. با کیلیک به روی عکس محصولات، جزییات آن ها را مشاهده کنید و لذت ببرید.

هفت سین مسی در مدل های متنوعی برای تمامی سلیقه ها در وب سایت سوغات زنجان عرضه شده است. که برا تزیین دکوراسیونی سنتی و مدرن ایده آل هستند. ظروف مسی تزیینی (فرغون مسی تزیینی) می تواند باعث شیک شدن دیزاین و جذاب شدن منزل شما شود.

خرید فرغون مسی دکوری کوچک برای هفت سین

مواری که به هنگام خرید هفت سین باید به آنها توجه کرد:

  1. جنس محصول: ظروف هفت سین در جنس های مختلفی به بازار عرضه می گردد. از آنجایی که خرید ظروف مسی نوعی سرمایه گذاری است، هفت سین مسی گزینه ی مناسبی می باشد.
  2. قیمت : قیمت ظروف مسی یا دیگر وسایل، به موارد گوناگونی‌ بستگی دارد ولی کیفیت و رفع نیاز ما در زمان استفاده از آن مهم ‌تر می‌باشد و باید توجه کنید که جنس مرغوب بخرید.
  3. ابعاد و وزن هفت سین مسی: با در نظر داشتن فضایی که می خواهید سفره هفت سین تان را در آن مستقر کنید، عمل کرده و متناسب با آن به فکر خرید مجموعه ای بزرگ و یا کوچک باشید.
  4. رنگ ظروف: با توجه به سلیقه و رنگ دیگر وسایل هفت سین دقت کنید البته شایان ذکر است ظروف مسی باتوجه به ترکیب رنگ فوق العاده ای که دارن به راحتی با دکوراسیون منزل ست می شوند.

با خرید هفت سین مسی جدید از حالت یکنواختی در می آییم. و یک سفره هفت سین متفاوتی نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت.

قیمت و مشخصات هفت سین با فرغون مسی تزیینی در سوغات زنجان

هر آنچه که باید درباره ی ابعاد و مشخصات این سرویس بدانید:

  • وزن آینه و شمعدان : 486 گرم
  • ارتفاع آینه : 21 ،عرض 16 سانتی متر
  • ارتفاع شمعدان : 10، عرض 6 سانتی متر
  • وزن فرغون مسی بزرگ : 112 گرم ،طول 24 ، عرض 9.5 و ارتفاع 8 سانتی متر
  • وزن فرغون مسی کوچک : 52 گرم ،طول 15 ، عرض 6 و ارتفاع 4 سانتی متر

محصول معرفی شده نسبت به ظروف مشابه از قیمت پایین و کیفیت بالایی برخوردار است. افراد متقاضی برای خرید ظروف مسی زنجان می توانند به راحتی در فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنند.برای سفارش عمده هفت سین مسی زنجان می توانید با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

 

نوشته هفت سین با فرغون مسی تزیینی کوچک ساخت زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/haft-sin-with-a-small-copper-ferghun-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)