ظرف میوه خوری مسی پایه دار ساخت زنجان

میوه خوری مسی پایه داری که قصد معرفی آن را داریم یکی از 4 مجموعه تشکیل دهنده ی سرویس پذیرایی مسی برند هنر می باشد. این محصول با اصالت، یادآور ارزش ها و خاطرات گذشته است.

در کنار جنس (مس) با کیفیت، چکش زنی دقیق و منظم در یک راستا، محصولی ظریف، جذاب، چشم نواز و با عملکردی مقاوم در برابر ضربات و خوردگی خلق شده است. که اصالت و هنر مسگران خلاق زنجانی را نشان می دهد.

با نانو کردن ظروف مسی و در راستای آن، ثبات رنگ باعث استقبال بی نظیر افراد علاقمند و فروش گسترده ی آن در سطح شده است. این محصول به لحاظ بصری زیبا و متفاوت می باشد و در کنار سایر عملکردهایش(ظرف پذیرایی)، به عنصری دکوری برای فضای نشیمن و پذیرایی تبدیل شده است.

نمای بیرونی و درونی به صورت قرمز و پرداخت به صورت چکش کاری شده این محصول را از نگاه مخاطبان بسیار جذاب و شکیل کرده است.

با توجه به نظرات کسانی که این محصول را خریداری کرده اند، هم نیاز مخاطبان را به خوبی پاسخگو بوده و هم در تزیین دکوراسیون منزل به خوبی نفش خود را ایفا کرده است.

ظروف میوه خوری مسی از سبک و طرح های متنوعی برخوردار است،شما می توانید بر اساس بودجه و سلیقه ی تان محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

میوه خوری مسی کروم، میوه خوری مسی سه پایه و… از نمونه های موجود در وب سایت سوغات زنجان است.

برای مشاهده جزییات دقیق، روی عکس میوه خوری مسی پایه دار کلیک کنید.

 

قیمت میوه خوری مسی پایه دار سوغات زنجان

مجموعه سوغات زنجان تنها عرضه کننده تمامی سوغاتی های زنجان با بهترین قیمت بازار است. که جهت رفاه حال مشتریان خود شرایط لازم برای خرید حضوری و غیرحضوری را فراهم نموده است.

امروزه همه افراد بیشتر به دکوراسیون و ظروف پذیرایی خود در منزل اهمیت می‌دهند به همین دلیل تولیدکننده‌ها ظرف‌ها را با تنوع بیشتری به بازار عرضه می‌کنند. که قیمت آنها با توجه به طرح و اندازه ی آنها متفاوت است.

این اثر زیبا با توجه به ظروف مشابه در بازار از قیمت مناسب و کمتری برخوردار است.

 

خرید و مشخصات ظرف میوه خوری مسی برند هنر

  • وزن : 860 گرم
  • ارتفاع : 17 سانتی متر
  • قطر : 29 سانتی متر

انتخاب و خرید ظرف میوه خوری بستگی به سلیقه ی شما دارد این ظرف ها در انواع مدلها طراحی شده اند و انتخاب یک ست شاید مشکل باشد. بیشتر افراد سرویس ظرف پذیرایی را میخرند تا همه ی وسایل ها مانند ظرف میوه خوری و شیرینی خوری با هم ست و هماهنگ باشند.

ظروف مسی از بهترین ظرف های میوه خوری است که هم می توانید به عنوان یک وسایل دکوری و هم برای پذیرایی استفاده کنید. با افزایش اطلاعات افراد درباره ی مزایای ظروف مسی،رفته رفته خرید و فروش ظروف مسی زنجان رونق بیشتری گرفته است.

از بابت خرید میوه خوری مسی پایه دار خیال شما راحت باشد. چرا که تمامی محصولات موجود در سوغات زنجان دارای مهر اصالت کالا می باشند و همچنین ارسال محصولات وب سایت به اقسا نقاط کشور صورت می گیرد.

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد انواع ظروف مسی زنجان با شماره ی 09194332691 تماس حاصل فرمائید.

نوشته ظرف میوه خوری مسی پایه دار ساخت زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-fruit-bowl-with-base-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)