جام مسی میوه خوری گوشواره دار زنجان

اگر به دنبال ظروف پذیرایی مسی با طراحی زیبا و کاربردی هستید، جام میوه خوری مسی گزینه‌ی بسیار خوبی است. این جام با داشتن طرحی جذاب و شیک، می‌تواند بهترین دوست شما برای سرو میوه در میان دوستان و خانواده باشد.

با وجود این ظرف پذیرایی، شما می‌توانید لحظات لذت‌بخشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. این محصول با کیفیت و مقاوم، برای سرو میوه در مناسبت‌های مختلف مثل جشن تولد، عید و مراسمات خانوادگی مناسب است.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی زیبا و جذاب
  • جنس بسیار خوب و مقاوم
  • ابعاد و سایز متنوع
  • کاربرد در سفره های نوع دار و مراسمات خاص
  • مناسب برای کادو دادن به دوستان و خانواده

با استفاده از این جام، می‌توانید میوه‌های خود را به صورت زیبا و جذاب درست کرده و از آن‌ها لذت ببرید. در عین حال، می توانید این جام را به عنوان یک هدیه شیک و منحصر به فرد به دوستان و خانواده خود هم بدهید و آن‌ها را با یک هدیه خاص و جذاب شگفت‌زده کنید.

 

خرید و قیمت میوه خوری مسی طرح جام 

طراحی شیک و منحصر به فرد جام میوه خوری مسی باعث می‌شود این محصول برای استفاده در پذیرایی‌ها و مهمانی‌ها بسیار مناسب باشد. با خرید جام میوه خوری مسی، یک ظرف پذیرایی شیک، با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب خواهید داشت.

این ظرفها در جنس ها و طرح های متنوعی وجود دارند، که بسته به نیاز و سلیقه ی خود می توانید اقدام به خرید کنید. این جام‌ها از جنس مس بوده و با طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت بالا، جزو بهترین‌های بازار هستند.

برای خرید میوه خوری مسی، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ما، مراجعه کنید و با قیمت مناسبی به دست آورید. با سفارش محصول از سوغات زنجان، بهترین خدمات پس از فروش را تجربه خواهید کرد.

 

مشخصات جام مسی میوه خوری سوغات زنجان

مشخصات و ابعاد دقیق محصول معرفی شده:

  • ارتفاع: 27 سانتی متر
  • قطر دهانه : 29 سانتی متر
  • وزن : 1.055 گرم

ضمنا به دلیل اعتمادی که به محصولاتمان دارید، گارانتی های طولانی مدت را برای محصولاتمان ارائه می دهیم تا همیشه مطمئن باشید که با خرید محصولات سوغات زنجان، در دسترس داشتن محصولات با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش عالی را تجربه خواهید کرد.

علاوه بر این در کنار به دست آوردن بهترین کیفیت و قیمت، از خدمات پس از فروش با کیفیت بالا نیز بهره‌مند خواهید شد. گارانتی بلند مدت، تضمین کیفیت و تلاش ما برای رضایت شما، نشانه اعتماد ما به محصولاتمان است. با خیالی آسوده، محصولات سوغات زنجان را تهیه کنید و از تجربه خریدی مطمئن و خوشایند لذت ببرید.

برای خرید ظروف مسی زنجان در صورت نیاز می توانید با شماره ی 09194332691 تماس حاصل فرمایید.

نوشته جام مسی میوه خوری گوشواره دار زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/cup-fruit-eating-copper-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)