پیش دستی مسی میوه خوری

با توجه به این که همه ی ظروف مسی دو خصیصه ی تزیینی و کادویی بودن را در خود دارند. به هنگام انتخاب و خرید فقط یک مورد باقی می ماند و آن این است که آیا محصول مسی که دنبال آن هستیم مصرفی باشد یا خیر؟

انتخاب ظروف پذیرایی مناسب یک از دل مشغولی های هر بانوی خانه دار می باشد. استفاده از ظروف پذیرایی زیبا و لاکچری جهت پذیرایی از مهمانان در مجالس بزرگ و کوچک نشان دهنده ی سلیقه شما، ارزش و احترام قائل شدن به مهمانان و حس خوب شما از میزبانی باشد.

پیش دستی مورد نظر جزو صنایع دستی سوغات زنجان بوده که توسط هنرمندان خلاق و با سلیقه ی زنجانی  از جنس مس، طراحی و تولید می شوند .امروزه این سبک از ظروف با طرح و جذابیتی که دارند مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته اند.محصول مورد نظر با رنگ های سفید و قرمز، به صورت طرحدار و چکشی برای پوشش به تمامی سلایق تولید شده اند.

سه پایه های تعبیه شده زیر پیش دستی به صورت باورنکردنی با سرویس پذیرایی میوه خوری و شیرینی خوری مسی هماهنگ شده و با فاصله گرفتن پیش دستی از روی میز، شکل ظاهری زیبایی خلق شده است.

 

مشخصات پیش دستی میوه خوری مسی 

ظروف پذیرایی خوب در واقع ظروفی هستند که از استحکام کافی برخوردار بوده و در کنار این موضوع جذابیت بسیاری را هم با خود به همراه داشته باشد.

از انواع پیش دستی ،می توان پیش دستی تک پایه مسی و سه پایه را نام برد که از پرفروش ترین محصولات سوغات زنجان می باشند.

ابعاد و مشخصات دقیق پیش دستی که باید بدانید:

  • وزن : 213 گرم
  • ارتفاع : 3 سانتی متر
  • قطر دهانه : 18.5 سانتی متر

 

قیمت و خرید پیش دستی مسی زنجان

پیش دستی که خریداری می کنیم باید با هدفی که داریم متناسب باشند. اغلب پیش دست های کوچک برای میوه خوب نیستند پس در مواقع خرید ابتدا باید مشخص کنیم از پیش دستی چه استفاده ای خواهیم برد سپس بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کنیم.

برای هماهنگ کردن سایزهای مختلف الگو های بسیاری را یکی کرده ایم، که بطور عمومی برای اهداف مختلف سازگار باشد و بتوانیم در موارد مختلفی از آن استفاده کنیم

اهمیت و محبوبیت ظروف پذیرایی باعث شده تا سوغات زنجان، انواع ظروف پذیرایی مسی و برنجی را در طرح های مختلفی جمع آوری کند و امر خرید و تهیه ی آن را برا شما راحت تر کرده است.

افراد متقاضی برای خرید و سفارش عمده پیش دستی مسی میوه خوری، در صورت نیاز با شماره ی 09194332691 در تماس باشید.

 

نوشته پیش دستی مسی میوه خوری اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/preemption-copper-fruit-eating-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)