میوه خوری و شیرینی خوری مسی تولید زنجان

سرویس پذیرایی از ظروف ضروری و مهم در هر خانه ای می باشد.که میوه خوری و شیرینی خوری را نیز شامل می شود. با وجود ظروف شیک و زیبا می توانیم به درستی از مهمانان خود در مجالس بزرگ و کوچک پذیرایی کنیم.

میوه و شیرینی از ملزومات هر پذیرایی است که با کمک این ظرف چند کاربرده می توانیم نیاز خود را برطرف کنیم. وجود انواع ظروف پذیرایی مسی در طرح های مختلف، سلیقه و انتخاب کاربران را پوشش داده است .

همیشه ظروف پذیرایی میوه و شیرینی از پرطرفدارترین ظروف سرو در بین خانم ها بوده. جنس این ظروف از مس مرغوب می باشد.که توسط هنرمندان زنجانی ساخته و پرداخته می شوند.

زیبایی چشم گیر آنها چشم همگان را به خود خیره می کند و حس میزبانی خوبی می بخشد. از دیگر ویژگی های این ظروف می توان به چکشی و پایه دار بودن آن سوییچ کرد که نشان دهنده ی جنس خوب این محصول است .

با وجود نانو بودن این محصول دیگر نگران ثبات رنگ آن نباشید. حتما توجه شود که به هنگام شستشو از دستمال نرم برای این کار استفاده شود و از برخورد وسایل تیزی مثل چاقو جلوگیری شود چرا که باعث از بین رفتن لایه ی رویی ظرف (نانو) می شود.

 

خرید میوه خوری و شیرینی خوری مسی

با توجه به طرح های گوناگونی که در ظروف پذیرایی به چشم می خورد انتخاب و خرید ظرف میوه بستگی به سلیقه شما دارد. ظروف مسی برخلاف دیگر ظروف با ترکیب رنگی که دارد به تنهایی می تواند در امر سرویس دهی کمک شما باشد. و پذیرایی از مهمانان را لذت بخش کند.

ظروف مسی یکی از بهترین گزینه های است که هم برای تزیین و هم برای سرو می توانید از آن کمک بگیرید.

موارد گوناگونی‌ قیمت در تعیین قیمت ظروف مسی نقش دارند. ولی کیفیت و رفع نیاز ما در زمان استفاده از آن مهم ‌تر می‌باشد و باید توجه کنید که جنس مرغوب خریداری کنید.

نسبت به کیفیت بالا، ذقت و ظرافت ساخت، دوام و ماندگاری، قیمت ظروف مسی زنجان بسیار مناسب بوده و شایان ذکر است که خرید محصولات مسی نوعی سرمایه گذاری است.

 

قیمت و مشخصات میوه خوری و شیرینی خوری مسی زنجان

قیمت میوه خوری و شیرینی خوری مسی نسبت به کالا های مشابه در بازار بسیار مناسب بوده و ابعاد آن به شرح زیر می باشد.

وزن : 731 گرم

ارتفاع : 15 سانتی متر

قطر : 28 سانتی متر

در صورتی که می خواهید میوه خوری و شیرینی خوری مسی و یا دیگر ظروف مسی زنجان را به صورت عمده خریداری کنید، برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش در سوغات زنجان می توانید با ما تماس بگیرید.

قبل از ارسال، محصولات سفارش داده شده توسط تیم کنترل کیفیت کالا بررسی شده و طی یک بسته بندی مناسب در کمترین زمان از طریق پست ویژه با هزینه مناسب ارسال می گردد.

خرید اجمالی ظروف مسی زنجان در سطح کشوری و جهانی بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب این ظروف است. ما خوشحالیم که با جمع آوری بهترین سوغاتی های زنجان امر خرید و فروش را برای شما راحت کرده ایم.

نوشته میوه خوری و شیرینی خوری مسی تولید زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/fruit-and-sweets-eating-copper-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)