میوه خوری مسی کروم، نانو شده تولید زنجان

همیشه انتخاب ظروف پذیرایی از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. در اینجا قصد معرفی ظرف میوه خوری مسی سفید را داریم. سفید بودن این ظرف پذیرایی به خاطر آبکاری کروم می باشد. با کروم شدن ظروف مسی می توان از آنها به صورت تزیینی نیز بهره برد و همچنین این عمل از فلز مس در برابر خوردگی محافظت می کند. و باعث نگهداری و شستشوی راحت ظروف می شود.

این محصول از ظروف پذیرایی جدید ،پرفروش و به روز دنیا است. وجود ست میوه خوری مسی کروم فضای شیک و مجلسی به مهمانی های ما می بخشد.

میوه خوری سفید یک ظرف کاملا کاربردی برای چیدن میوه و شیرینی پاسخگو نیاز های شماست. این محصول زیبا یکی از صنایع دستی استان زنجان می باشد.

این محصول شیک و زیبا ،در برابر خوردگی مقاوت بالایی دارد. علاوه بر کاربردی بودن، تزیینی بودن ظروف مسی سبب خرید گسترده ی آن در سطح کشور شده است .

مس فلزی است که برای ساخت این اثر استفاده شده است. مسگران زنجانی با تلاش و نهایت دقت این ظرف پذیرایی را طراحی و تولید می کنند.

شستشو، نگهداری آسان از ویژگی های دیگر این محصول است. برای مشاهده جزییات دقیق روی عکس میوه خوری مسی کروم کلیک کنید.

 

خرید ظرف میوه خوری مسی سفید سوغات زنجان

موارد ی که باید در هنگام خرید میوه خوری به آنها دفت کنید:

  1. جنس : ظرف میوه خوری مانند سایر ظروف از جنس های مختلفی تولید می شوند. با خرید ظروف مسی زنجان محیطی دلپذیر و جذاب را برای خود و مهمانان عزیز خود ایجاد کنید.
  2. پایه : پایه ی مستحکم جهت نمایش بهتر میوه ها
  3. قیمت : در تعیین قیمت ظروف مسی دکوری و کاربردی مواردی همچون درصد مس، مدت‌ زمان صرف شده برای تولید ،کیفیت تولید، وزن ظرف و… دخیل هستند. در این میان کیفیت و رفع نیاز ما در زمان استفاده از آن مهم ‌تر قیمت محصول می‌باشد و باید توجه کنید که جنس مرغوب بخرید.

این ظرف میوه با کیفیت بالا، ثبات رنگ و قیمت مناسبی که دارد. یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات سوغات زنجان است.

برای دسترسی به انواع میوه خوری مسی، آنها را به دسته های میوه خوری مسی زنجان تقسیم بندی کرده ایم. افراد متقاضی برای خرید این محصولمی توانند به راحتی از فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنید.

قیمت و مشخصات میوه خوری مسی کروم زنجان

تمامی مشخصاتی که باید درباره میوه خوری مسی بدانید:

  • وزن : 773 گرم
  • ارتفاع : 17 سانتی متر
  • قطر دهانه : 29 سانتی متر

در واقع سوغات زنجان تلاش می کند که انواع میوه خوری مسی زنجانموجود در بازار را که مدل های زیبا و شیکی دارند گردهم بیاورد تا پاسخگوی تمامی سلیقه ها باشد و به بهترین نحو ممکن از مهمانان عزیزتان پذیرایی صورت گیرد.

برای سفارش عمده و تکی میوه خوری مسی زنجان در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته میوه خوری مسی کروم، نانو شده تولید زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/white-copper-fruit-bowl/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)