تزیین سفره هفت سین با جام مسی تولید زنجان

هرچه می گذرد به سال نو نزدیک تر می شویم بخاطر همین باید در روزهای واپسین سال، لوازم مورد نیاز عید را تهیه نماییم یکی از وسایل مهم عید نوروز خرید هفت سین است که در میان ما ایرانیان مرسوم می باشد. سفره ی هفت سین یکی از رسم های قدیم الایام ما می باشد. که هر سین دارای پیامی می باشد.

تزیین هفت سین با جام مسی، سفره عید نوروز را زیبا و چشم گیر تر می کند. سوغات زنجان برای داشتن سفره یکدست و متفاوت ظروف مسی هفت سین را در طرح های متفاوت و قیمت های مناسبی ارائه کرده است. که با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود نسبت به خرید آن اقدام فرمایید.

با توجه به شستشوی راحت و نگهداری آسان ظروف مسی معرفی شده، پس از اتمام عید می توانید برای تزیین دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

هفت سین مسی معرفی شده از محصولات پرفروش فروشگاه اینترنتی سوغات زنجان می باشد که توسط هنرمندان خلاق زنجانی به عمل آمده است.

شما دوستان عزیز با کلیک کردن بر روی عکس محصولات می توانید جزییات محصول را مشاهده کنید. و همچنین از قسمت نطرات، از میزان رضایت و نظرات سایر خریداران نیز اطلاع کسب کنید و پس از بررسی دقیق تر، اقدام به خرید کردن نمایید.

جام هفت سین مسی زنجان

هفت سین معرفی شده از مجموعه ی 9 تایی تشکیل شده است .که 6 عدد جام مسی هفت سین،2 عدد شمعدان و آینه مسی را شامل می شود.

چیدن ظرف هفت سین یکی از مهم ترین کارها در هنگام تحویل سال نو می باشد در داخل این ظروف سیر ، سیب، سکه ، سماق ، سنجد ، سرکه و سبزه قرار می گیرد که سفره هفت سین را تشکیل می دهند

قیمت هفت سین با جام مسی سوغات زنجان

قیمت ظروف هفت سین در بازار بسته به عوامل مختلفی دارد، این شما هستید که باید متناسب با سلیقه و میزان بودجه خود اقدام به خرید یک ست مناسب از این ظروف مخصوص عیدانه بکنید.

تمامی ظروف مسی عرضه شده در وب سایت، همگی از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی عکس می تواندی با جزییات دقیق محصولات را مشاهده کنید.

خرید و مشخصات جام مسی هفت سین زنجان

تمامی مشخصات و اطلاعاتی که باید در مورد هفت سین با جام مسی بدانید:

  • وزن آینه و شمعدان ها : 468 گرم
  • ارتفاع آینه : 21 ، عرض 16 سانتی متر
  • ارتفاع شمعدان : 10 و عرض 6 سانتی متر
  • وزن جام مسی هفت سین : 72 گرم ،ارتفاع 7 و قطر دهانه 11 سانتی متر

همچنین ما برای ساده تر شدن انتخاب شما عزیزان، با ارائه ی انواع ظروف مسی زنجان و تنوع بالای هفت سین مسی لاکچری و جذاب باقیمت منسب در جهت رضایت شما تلاش می کنیم .

برای خرید ظروف مسی هفت سین به صورت تکی و عمده در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرد تا فاکتور خرید برای شما صادر شود.

نوشته تزیین سفره هفت سین با جام مسی تولید زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/haft-sin-with-messi-zanjan-cup-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)