سرویس پذیرایی مسی سیاه قلم نانو شده در 5 سایز تولید اصفهان

یکی از انواع ظروف پذیرایی شیک، سرویس آجیل خوری مسی سیاه قلم است. که در پنج سایز به دست طراحی و تولید سپرده می شود. و در فروشگاه سوغات زنجان با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

سرویس پذیرایی ظروف مسی سیاه قلم محصولی توسط دستان هنرمند استادکاران اصفهانی، به شکلی زیبا طراحی و تولید شده است. جنس این محصول مس بوده و همانطور که مشخص است در فرایند تولید آن، نهایت دقت و خلاقیت لحاظ شده است .

انتخاب یک طرح زیبا باعث جذابیت میز پذیرایی و نشان دهنده ی شور و شوق شما برای پذیرایی می شود، شما مصرف کنندگان محترم می توانید از این سرویس پذیرایی مسی برای عید، در پذیرایی و سرویس دهی به مهمانان خود استفاده کنید .

ساختار این محصول طوری است علاوه بر کاربردی بودن، شما می توانید برای تزیین دکوراسون خانه از آن بهرمند شوید.

قلم زنی نقش بسته بر روی این سرویس پذیرایی درخشندگی و زیبایی خاصی در محصول به وجود آورده، در حقیقت مهمترین وجه تمایز بین سرویس آجیل خوری مسی زنجان در همین نکته است.

این سرویس پذیرایی مسی سیاه قلم در سرو تمامی تنقلان همچون میوه ،آجیل ، شیرینی ،گز ، شکلات و … کارایی دارند. در ادامه با هم به برسی ظاهری این محصول می پردازیم.

 

میوه خوری مسی سیاه قلم

با کاربرد میوه خوری ها و استفاده از آنها آشنا هستیم که جزئی از لوازم دکوری و پذیرایی به حساب می آیند. این ظرف میوه خوری از لوازم کاربردی و دکوری به حساب می آید که در طرح ها و نقش های مختلفی وجود دارند و زیبایی خاصی به دکوراسیون شما می دهند.

میوه خوری مسی بزرگ در ابعاد  ارتفاع :28 سانتی متر ،  قطر دهانه : 31 سانتی متر  می باشد. قسمت درونی میوه خوری مسی سفید (کروم کاری شده) و قسمت بیرونی آن به رنگ مس و قرمز است. این میوه خوری مسی پایه دار دارایی دسته هایی شبیه به گوشواره می باشند که امر جابجایی را راحت کرده است.

 

آجیل خوری مسی سیاه قلم

از ظرف های آجیل خوری برای ریختن آجیل ها و خشکبار ها در آنها استفاده می کنند. این ظرفها در جنس ها و طرح های متنوعی وجود دارند که در نوع خود زیبا و چشمگیر هستند، از آجیل خوری ها هم می توان به عنوان لوازم دکوری در بوفه ها، قفسه ها و… استفاده کرد و هم به عنوان وسیله پذیرایی، خاص و بی نظیر جلوه می دهد.

از انواع آجیل خوری مسی می توان به  آجیل خوری مسی سیاه قلم، آجیل خوری مسی  فیروزه کوب،آجیل خوری مسی خاتم کاری، آجیل خوری مسی قلم زنی اشاره کرد.

همه این موارد به صورت پایه دار و بدون پایه موجود می باشند .هدف از ایجاد چنین تنوعی پوشش سلیقه و نیاز کاربران در حین خرید و انتخاب است.

ست اجیل خوری مسی زنجان که به صورت چکش کاری شده است نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند .قیمت آجیل خوری مسی زنجان نسبت به ست آجیل خوری مسی سیاه قلم اصفهان ارزان تر است.

از سایز  1 تا 4 این سرویس برای ظرف آجیل خوری بسیار مناسب است که ابعاد آنها به شرح زیر است.

  • سایز 1 :  ارتفاع 14.5 سانتی متر ، قطر دهانه ی 16 سانتی متر
  • سایز 2 : ارتفاع 19 سانتی متر ، قطر دهانه ی 20 سانتی متر
  • سایز 3 : ارتفاع 20.5 سانتی متر ، قطر دهانه ی 24 سانتی متر
  • سایز 4 : ارتفاع 26 سانتی متر ، قطر دهانه ی 23 سانتی متر

 

شکلات خوری مسی سیاه قلم

جزئی از لوازم دکوری و کاربردی به حساب می آیند که در طرح ها و نقش های مختلفی وجود دارند و زیبایی خاصی به دکوراسیون و میز پذیرایی شما می دهند.

قیمت شکلات خوری مسی سیاه قلم نسبت به شکلات خوری مسی خاتم کاری شده و فیروزه کوب بسیار ارازان تر است.

از سایز 1 تا 3 این ست پذیرایی مسی می توان بعنوان شکلات خوری، گزخوری و دیگر تنقلات استفاده کرد. که ابعاد و مشخصات آن ها در بالا ذکر شده است.

 

قیمت سرویس پذیرایی ظروف مسی سیاه قلم در سوغات زنجان

ظروف پذیرایی شاید در نگاه اول برای برگزاری یک مهمانی جذاب اهمیت زیادی نداشته باشد، اما مطمئناً اینطور نیست. انتخاب ظروف مناسب، شیک و کاربردی می تواند کیفیت مهمانی شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. شما می توانید با این سرویس پذیرایی مسی یک میزبانی به یاد ماندنی در خاطرتان داشته باشید .

ست آجیل خوری مسی سیاه قلم در سایت سوغات زنجان با توجه به کیفیت آن از قیمت خوبی برخوردار است .

در صورت خواهان ست آجیل خوری مسی قلم زنی به صورت عمده و تکی  و خرید ظروف مسی زنجان می توانید با شماره ی 09194332691 تماس حاصل فرمایید و یا باه مجموعه ی ما در اینستاگرام و تلگرام پیغام دهید تا همکران در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

نوشته سرویس پذیرایی مسی سیاه قلم نانو شده در 5 سایز تولید اصفهان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/buy-eating-nuts-copper-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)