سماور مسی دکوری زغالی دسته کاپ 1.5 لیتری زنجان

سماور مسی دکوری یک و نیم  لیتری طرح دسته کاپ یکی از زیباترین صنایع دستی است که به منظور تزئیین در کنار سالن، آشپزخانه و یا چایخانه های سنتی و…. استفاده می شود. سماور های مسی در به علت کیفیت خوب که دارند در بالای لیست فروش سماور های مسی قرار دارند و همیشه طرفدارن خاص خودشان را دارند.

از زیبایی چشم نواز سماور مسی که طراحی دکور خانه و محل کار شما را به شکل فاخر و اعیانی در می آورد و با طرح های دست ساز، ریز و دقیق توجه همه را به خود جلب می کند.

خرید و فروش این محصول زیبا و با ارزش، با توجه به افزایش تقاضای خرید سماور مسی رونق گرفته و با توجه به سلیقه های متفاوت، تنوع زیادی به خود گرفته اند. شما می توانید انواع ظروف مسی را در سوغات زنجان مشاهده کنید.

 

سماور مسی دکوری 1.5 لیتری طرح دسته کاپ

با توجه به آگاهی مردم از فواید بسیار ظروف مسی خرید و فروش سماور های مسی درسطح کشور از استقبال بسیاری همراه شده است .

سماور  مسی دکوری طراح دسته کاپ از قبیل سماور های جذاب و پرفروش ماست. این سماور مسی با توجه به ظاهری که دارد زمان بسیاری صرف دقت و ظرافت آن در تولید شده است . و تمامی مشخصات یک کاپ واقعی در آن دیده می شود.

ناگفته نماند این سماور کوچک می تواند پاسخگوی تمامی سلایق باشد.ترکیب رنگ فوق العاده ی این سماور باعث شده تا به دکوراسیون منزل شما ست شود.

جذابیتی که این محصول در گوشه ی سالن پذیرایی، منزل، یا محل کار به جو حاضر می دهد، نمونه ی بارزی از سلیقه ی اعیانی شماست.

 

خرید و مشخصات سماور مسی دکوری سوغات زنجان

تمام اطلاعاتی که باید درباره ابعاد و مشخصات این سماور مسی دکوری بدانید:

  • وزن : 1.540 گرم
  • ارتفاع  : 33 سانتی متر
  • عرض :22 سانتی متر
  • قطر دهانه : 9 سانتی متر

شکل ظاهری این محصول، دسته های تعبیه شده نمای جذابی به ساختار این سماورها بخشیده است. به این ترتیب مشتریان از خرید آن ها استقبال بیشتری کرده اند. قیمت مناسب محصولات مسی در سوغات زنجان باعث شده تا خرید ظروف مسی در تهران و شهرستان ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. برای سفارش عمده و تکی می توانید با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور مسی دکوری زغالی دسته کاپ 1.5 لیتری زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/decorative-copper-samovar-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)