سماور کتری مسی و قوری مسی زنجان طرح جدید

سماور کتری مسی و قوری یکی از اقلام پرکاربرد در زندگی روزمره همه ی ماست .در اینجا قصد معرفی کتری روگازی و قوری مسی را داریم .شما می توانید پس از آشنایی و اطلاع دقیق از کیفیت ، ابعاد و قیمت سماور مسی زنجان در صورت نیاز خریداری نمایید.
این محصول یکی از صنایع دستی زنجان بوده که هنرمندان زنجانی با دقت و ظرافت بسیار ،طراحی و تولید کرده اند .جنس بدنه کتری و قوری از مس مرغوب بوده که در مقابل حرارت مقاوم و بادوام می باشد .
نکته مهم دیگر این است به علت تزیینی و کاربردی بودن کتری روگازی و قوری مسی خرید و فروش در سطح وسیعی صورت می گیرد .
کتری برای گرم کردن و جوشاندن آب استفاده می شود. حرارت به خودی خود باعث از بین رفتن میکروب های داخل آب می شود . با این وجود یکی از مزیت های ظروف مسی نیز ،خاصیت میکروب زدیایی آنهاست. که باعث اشتیاق زیاد برای خرید ، از سمت عزیزان علاقمند به این ظروف شده است.
کتری روگازی و قوری مسی در طرح ها و سایز های مختلفی وجود دارند سماور روگازی مسی طرح شکمی و طرح راسته از نمونه های پرفروش این محصولات است.
به هنگام استفاده از کتری قوری مسی بهتر است از نکات زیر غافل نشوید

  •  مطمئن شوید که بدنه هنگام شستشو خراشیده نشود. (از دستمال نرم و مرطوب استفاده شود)
  • به خاطر این ک مسی رسانای خوب گرماست سعی کنید زیر شعله را تا حد امکان کم کنید .چرا که گرما به صورت یکنواخت در سطح آن پخش می شود .

هرکسی بر اساس یک سری معیارها مناسب ترین آن را خریداری می کند.

 

سماور کتری مسی زنجان

یکی از انواع سماورهای مسی ، سماور کتری مسی طرح جدید ساخت زنجان است. ماندگاری، کیفیت و مقاوت بالا در برابر حرارت ،باعث شد تا طرفداران زیادی داشته باشند. و برای استفاده طولانی مدت مناسب هستند.
درون سماور کتری مسی برای جلوگیری از آزاد شدن بیش از حد یون مس ، قلع کاری شده است .و قسمت بیرونی با چکش کاری همراه شده و به رنگ قرمز می باشد ، که به زیبایی آن افزوده است .
سماوری کتری روگازی مسی شکمی و کتری روگازی مسی راسته در سایزبندی های مختلف از نمونه های موجود در فروشگاه سوغات زنجان می باشند .
ابعاد و مشخصات سماور کتری مسی روگازی زنجان

  • وزن: 1.580 گرم
  • ارتفاع : 20 سانتی متر
  • قطر دهانه : 18.5سانتی متر
  • جنس دسته : چوبی و برنجی

قوری مسی زنجان دسته برنجی

از نوشیدنی های محبوب ما ایرانی ها ،چای را می توان نام برد به همیم دلیل قوری یکی از پرکاربردترین لوازم آشپزخانه است .
همچون دیگر اقلام آشپزخانه، قوری های مسی  نیز از نظر شکل ، سایز و کیفیت دارای تغییرات زیادی هستند. قوری مسی کوچک ( قوری های زعفران دم کنقوری مسی طرح جدید ، قوری مسی چکشی مدل راسته نمونه ای محصولات موجود در سایت سوغات زنجان است .
ترکیب رنگ فوق العاده ی ظروف مسی باعث شده تا با تمامی دکوراسیون خانه و آشپزخانه شما ست شوند.
شما باید با توجه به بودجه ی خود و مبلغی که می توانید هزینه کنید اقدام به خرید یک قوری مناسب نمایید. شما میتوانید با توجه به کیفیت و جنس و سلیقه خود اقدام به تهیه قوری ارزان یا گران کنید.
ابعاد و مشخصات قوری مسی زنجان

  • وزن: 0.560 گرم
  • ارتفاع : 16سانتی متر
  • قطر دهانه : 9.5 سانتی متر

قمیت سماور کتری مسی و قوری مسی سوغات زنجان

قیمت سماور کتری مسی همراه قوری مسی نسیت به طرح و سایز آن متفاوت است . در حال حاضر کمترین قیمت سماور کتری مسی در فروشگاه سوغات زنجان است . با مقایسه ی کالای مشابه می توانید از این موضوع مطمن بشوید .
افراد متقاضی برای خرید کتری قوری مسی می توانند به راحتی از فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنند.
قیمت مناسب محصولات مسی در سوغات زنجان باعث شده تا خرید ظروف مسی در تهران و شهرستان ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. برای سفارش عمده ظروف مسی زنجان می توانید با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور کتری مسی و قوری مسی زنجان طرح جدید اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/price-rogazi-kettl-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)