سماور ذغالی مسی روسی 8 لیتری طرح آیینه ای، مدل شکمی زنجان

با رواج مصرف چای در میان طبقات مختلف اجتماعی، سماور در زمره وسایل ضروری زندگی ایرانیان قرار گرفت. سماور ذغالی مسی روسی یکی از پرفروش ترین اقلام موجود در فروشگاه سوغات زنجان می باشد.

یکی از مهمترین و برترین ویژگی این سماور ذغالی استفاده از مس و برنج در تولید آن است. که سبب شده خواص و کارایی این سماور را دوچندان شود، آب جوشی که در سماور ذغالی مسی و برنجی آماده می شود، فواید بسیار زیادی دارند.

برخی از این خواص عبارتند از؛خاصیت دارویی درمانی، خاصیت ضد میکروبی ، رفع بیماری های پوستی و گوارشی و بسیاری از موارد دیگر را می توان ذکر کرد که مزیت های بیشماری دارد.

مجموعه ی 5 تایی این سرویس سماور مسی، قابلیت جدا سازی قطعات سماور برای شستشو و دسته های چوبی تعبیه شده روی آن برای امر حمل و نقل، باعث راحتی کارها شده است.

با توجه به افزایش تقاضای خرید سماور مسی ذغالی روسی، روز به روز بازار خرید و فروش این محصول زیبا و با ارزش رونق بیشتری گرفته و از طرح و مدل های متنوعی در ساخت آن استفاده می کنند. که هرشخص می تواند با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل خود محصول مورد نظر را خریداری کند.

سماورهای مسی علاوه بر اینکه سلامت را برای ما به ارمغان می آورند می توانند به عنوان یک هدیه بسیار مناسب و زیبا برای عزیزان خود در نظر گرفته شوند.

 

خرید سماور مسی زغالی روسی 8 لیتری زنجان

نکات نکات مهمی که باید در انتخاب و خرید سماور های مسی و برنجی به آن ها توجه کرد.

سماوری که قصد خرید آن را دارید دکوری باشد یا کاربردی؟ توجه به ظرفیت و حجم محصول، جنس و آلیاژ به کار رفته در تولید و قیمت سماور ذغالی مسی روسی از نکات مهم در خرید این محصول است.

شما با در نظر داشتم موارد ذکر شده می توانید انتخاب آگاهانه و مطمئنی را داشته باشید.

سوغات زنجان از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش ظروف مسی زنجان است که شما می توانید انواع سماور مسی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از این وب سایت تهیه کنید.

سماور ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند که بدون شک سماورهای مسی و برنجی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. و به جز خاصیت دارویی درمانی که دارند نقش تزیینی نیز به آن می افزاید. رنگ زیبای مسی و برنجی دکوراسیون هر محیطی را بسیار شیک و چمشگیر جلوه می دهد.

بخاطر حرارت یکنواختی که در سطح این سماور پخش می شود معمولا مدت زمان جوش آمدن آب، به صورت نرمال 10 الی 15 دقیقه طول می کشد. شاید یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش خرید و فروش این سماور شده، بتوان به این موضوع نسبت داد.

 

قیمت و مشخصات سماور ذغالی مسی روسی طرح آیینه ای سوغات زنجان

ابعاد و مشخصات که باید درباره این محصول بدانید:

وزن : 3.920 گرم
ارتفاع : 50 سانتی متر
عرض : 36 سانتی متر

افراد متقاضی برای خرید سماور مسی روسی می توانند به راحتی از فروشگاه سوغات زنجان اقدام کنند.
قیمت مناسب محصولات مسی در سوغات زنجان باعث شده تا خرید ظروف مسی در تهران و شهرستان ها با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. برای سفارش عمده و تکی می توانید با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور ذغالی مسی روسی 8 لیتری طرح آیینه ای، مدل شکمی زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/russian-copper-charcoal-samovar-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)