سرویس سماور مسی 6 لیتری طرح شیر و خورشید زنجان و اصفهان

سماور مسی 6 لیتری را به جرات می توان یکی از پرفروش ترین و  زیباترین ظروف مسی زنجان دانست. کاربرد عالی و جوش سریع آب از دیگر ویژگی های بارز این خود جوش مسی می باشد. که این محصول را جزو بهترین سماورهای مسی تبدیل کرده است.

سماور مسی زغالی 6 لیتری مجموعه ی سوغات زنجان دارای بدنه ای از جنس مس و برنج می باشد. قلمزنی انجام شده روی این این سماور چشم همه را به خود جلب کرده و مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربات دارد.

این سرویس سماور مسی از مجموعه ی 5 تایی تشکیل شده است، که قابلیت جدا سازی قطعات سماور برای شستشو و دسته های چوبی تعبیه شده روی آن برای امر حمل و نقل، باعث راحتی کارها  می باشند.

از آنجایی که ظروف مسی رسانی خوب گرماست معمولا مدت زمان جوش آمدن آب در سماور مسی ذغالی، به صورت نرمال 10 الی 15 دقیقه طول می کشد.

طعم چایی در این سماور بسیار خوش طعم و مشام ما را با عطر و بوی چایی پر می کند.

سماور مسی 6 لیتری زنجان

اینجا درباره بکارگیری ساده این ظروف مسی (سماور مسی) باید گفت، سماور های مسی در انواع و طرح های چشم نواز مختلف علاوه بر زیبایی دکوراسیون منزل شما، کمک بزرگی در مهمانی هاست. اینطور که با خرید سماور مسی، چای شما همیشه تازه دم است.

جای توجه هست که آب جوشیده در سماور مسی قابل مقایسه با کتری های برقی و امثال آن نیست. چرا که املاح آزاد شده از سماور مسی، آب درون آن را به نوشدارویی تبدیل می کند که املاح و سایر مواد مورد نیاز بدن که از طریق قرص و دارو تامین می شد را بدون هزینه و با روشی بسیار ساده و مفید و بدون ضرر وارد بدن می کند.

خرید و مشخصات سرویس سماور مسی 6 لیتری ذغالی زنجان

به قول سعدی شاعر بزرگمون، من آنچه شرط بلاغست با تو می گویم تو خواه از سخنم پند گیر خواه ملال.

هر آنچه که لازم است درباره ی سماور مسی بدانید:

  • وزن کلی : 4.280 گرم
  • وزن سماور : 3.280 گرم
  • ارتفاع کلی  : 55 سانتی متر
  • عرض : 45 سانتی متر

امروزه سماور ها در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند پس به هنگام خرید، حتما سماوری متناسب با نیاز خود و آشپزخانه تان انتخاب کنید.

سماورهای ذغالی مسی زنجان، از لحاظ قیمت، کیفیت، ماندگاری، صرف انرژی و سایر جهات به صرفه تر می باشند. بنابراین با خیال راحت می توانید این محصول زیبا و دوست داشتنی را از فروشگاه اینترتی سوغات زنجان با قیمتی مناسب تهیه بفرمایید.

 

قیمت ست سماور مسی 6 لیتری طرح شیر و خورشید مدل توپی سوغات زنجان

یکی از ویژگی های مهمی که یک کالا برای دریافت مهر اصالت، باید داشته باشد. قیمت مناسب و ابتکار در تولید طرح های متنوع است. سماور مسی 6 لیتری معرفی شده در رنگبندی مسی ،طلایی و آنتیک ،سایز بندی ها، مدل و طرح و قیمت های مختلف در وب سایت سوغات زنجان موجود می باشد.

به دلیل قیمت مناسب سماورهای مسی موجود در سوغات زنجان، این ظروف محصول انتخابی اکثر مشتریان ماست. ناگفته نماند، تمام محصولات موجود در فروشگاه از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت ها نیز می باشند.

افراد متقاضی برای خرید می توانند به راحتی اقدام کنند. برای سفارش عمده و تکی در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

 

نوشته سرویس سماور مسی 6 لیتری طرح شیر و خورشید زنجان و اصفهان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/copper-samovar-6-liter-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)