سماور مسی 3 لیتری ذغالی قلمزنی شده طرح هخامنشی زنجان

یکی از راه های آماده کردن چای استفاده کردن از سماورهای مسی است. سماور ها به صورت زغالی، نفتی، برقی و گازی تولید می شوند. که سماور مسی 3 لیتری یکی از بهترین و پرفروش ترین آین آثار است.

سماورهای مسی موجود در سوغات زنجان از جنس مس و برنج درجه ی یک طراحی و تولید می شوند. که مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربات دارند. و هم رسوب کمتری در آن جذب می‌شود .و دسته های چوبی تعبیه شده نیز دربرابر حرارقت مقاوت بالایی دارند و زیبایی آن را بیشتر کرده است.

قیمت سماور مسی 3 لیتری یک از دلایل عمده ای است که خرید و فروش این سماور درسطح کشور، از استقبال بالایی برخوردار است.

سماور مسی 3 لیتری طرح هخامنشی از مجموعه ی 5 تایی تشکیل شده است، که قابلیت جدا سازی قطعات سماور برای شستشو و دسته های چوبی تعبیه شده روی آن در امر حمل و نقل، تسریع می بخشد.

از آنجایی که ظروف مسی رسانی خوب گرماست معمولا مدت زمان جوش آمدن آب در سماور مسی ذغالی، به صورت نرمال 10 الی 15 دقیقه طول می کشد.

طعم چایی در این سماور بسیار لذیذ و شامه ی ما را با رایحه ی خوش بوی چایی پر می کند.

 

سماور مسی 3 لیتری طرح هخامنشی

سماور های مسی در انواع و طرح های چشم نواز مختلف علاوه بر زیبایی دکوراسیون منزل شما، کمک بزرگی در مهمانی هاست. اینطور که با خرید سماور مسی، چای شما همیشه تازه دم و آمادست .

جای توجه هست که آب جوشیده در سماور مسی قابل مقایسه با کتری های برقی و امثال آن نیست. چرا که املاح آزاد شده از سماور مسی، آب درون آن را به نوشدارویی تبدیل می کند که املاح و سایر مواد مورد نیاز بدن که از طریق قرص و دارو تامین می شد را بدون هزینه و با روشی بسیار ساده و مفید و بدون ضرر وارد بدن می کند.

 

قیمت سماور مسی 3 لیتری ذغالی زنجان

یکی از ویژگی های مهمی که یک کالا برای دریافت مهر اصالت، باید داشته باشد. ابتکار در تولید طرح های متنوع و قیمت مناسب است. سماور مسی 3 لیتری معرفی شده در رنگبندی مسی ،طلایی، آنتیک و قیمت های مختلف در وب سایت سوغات زنجان موجود می باشد.

به دلیل قیمت مناسب سماورهای مسی موجود در سوغات زنجان، این ظروف محصول انتخابی اکثر مشتریان ماست. ناگفته نماند، تمامی ظروف مسی موجود دارای کیفیت بالایی هستند و با مناسب ترین قیمت ها عرضه می شوند.

 

خرید و مشخصات سماور مسی 3 لیتری سوغات زنجان

هرآنچه که درباره ی سماور مسی 3 لیتری ذغالی لازم است بدانید:

  • وزن کلی : 3 کیلو گرم
  • وزن سماور : 1.942 گرم
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • عرض : 30 سانتی متر

نکاتی را که باید در هنگام خرید سماورهای مسی توجه کنید: گنجایش، جنس بدنه، دسته ها، پوشش بدنه، نوع شیر، ظاهر زیبا و دلپسند بودن.

سماورهای مسی ذغالی که از ذغال برای ایجاد حرارت استفاده می کنند نسبت به سماور های دیگر به صرفه تر می باشند. علاوه بر این تزیینی بودن سماور های مسی زیبایی بیشتری به آشپزخانه شما می‌بخشند.

اصولاً سماورها با ظرفیت‌های بیشتری از چای‌سازها و کتری و قوری تولید می‌شوند و برای خانواده‌های پرجمعیت و یا زمان‌هایی مناسب‌ترند که مهمان دارید؛ در حین خرید بهتر است به نیازهای خود توجه کرده و با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت، یک سماور مناسب را انتخاب کنید.

خرید ظروف مسی زنجان هزینه کردن نیست، سرمایه گذاری است. برای سفارش عمده و تکی در صورت نیاز با شماره 09194332691 تماس بگیرید.

نوشته سماور مسی 3 لیتری ذغالی قلمزنی شده طرح هخامنشی زنجان اولین بار در سوغات زنجان. پدیدار شد.



source https://soghatzanjan.com/product/samovar-copper-3-liter-zanjan/

Comments

Popular posts from this blog

چاقو هفت دنده اصل زنجان 2.5 (28)

سینی مسی سفید تولید زنجان 3.2 (35)

کندی باکس مسی بدون پایه 3.2 (65)